Oferta

Poznaj ofertę 4change Akademia Biznesu z Katowic

W dzisiejszym świecie sprzedawane produkty są do siebie bardzo podobne. Parametry, wygląd, cena, czasami nawet serwis jest na podobnym poziomie. Co decyduje o tym, że Klient wybiera właśnie to, a nie inne miejsce zakupu?

Naucz się komunikacji w biznesieszkolenia dopasowane do Twoich potrzeb

W większości przypadków to, jak Klient czuje się w danym miejscu, decyduje o tym, gdzie wydaje swoje pieniądze. Forma komunikacji, sposób, w jaki dba się o Klienta i jego potrzebny, troska o komfort, zainteresowanie – są niezbędnymi aspektami nawiązywania relacji.


O sprzedaży i obsłudze Klienta wiemy wiele. Sprawdź nasze szkolenia menedżerskie!

Oferta 4change Akademia Biznesu z Katowic skoncentrowana na wszystkim, co związane jest z obsługą klienta i sprzedażą:

  • z nami możesz znaleźć dobrą osobę do pracy w firmie,
  • doradzimy, jak stworzyć procesy i procedury w obszarze sprzedaży,
  • przeszkolimy Twoich pracowników, aby dokładnie wiedzieli co robić,
  • sprawdzimy, jak działa Dział Obsługi – za pomocą badań Tajemniczy Klient,
  • a może skorzystasz z naszego managera do wynajęcia, który poprowadzi Twój Dział Handlowy na czas projektu?

Sprzedaż zaczyna się właśnie dzisiaj! Zadzwoń już teraz. Dołącz do naszych zadowolonych Partnerów biznesowych m.in. z Katowic, Krakowa czy Wrocławia.

DORADZTWO BIZNESOWE



1. Wsparcie managera lub manager do wynajęcia

Firmę tworzą ludzie. Dobrze funkcjonujący manager może wpływać na wielkość generowanego przychodu, lojalność Klientów, a także zaangażowanie pracowników. Źle dobrana osoba do stanowiska ma ogromny wpływ na poziom motywacji, a dokładniej na jej brak oraz częste zwolnienia cennych członków zespołu. Gdy Twoja organizacja przechodzi zmiany, chcesz awansować jedną z osób na managera lub z powodu dłuższej choroby konkretnego specjalisty potrzebujesz wsparcia osoby z zewnątrz, zapraszamy do współpracy. 4change Akademia Biznesu z Katowic zapewnia m.in.:

  • szkolenia z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym,
  • trening na stanowisku pracy,
  • konsultacje managerskie,
  • czasowe wynajęcie managera z doświadczeniem i kompetencjami do poradzenia sobie w różnych sytuacjach,
  • wdrożenie managera do nowych obowiązków.


2. Wsparcie procesu wdrożenia i efektywnej pracy – procesy, procedury w działach handlowych/sprzedaży

Najważniejsze w zakresie pracy są dbałość o efektywność i celowość wykonywanych zadań. Informacja zwrotna oraz realnie zaplanowane cele mogą znacząco wpłynąć na poziom motywacji w zespole, a także jego wyniki. Dobrze zaplanowane ścieżki karier z odpowiednim poziomem wynagradzania pracowników bezpośrednio przyczyniają się do budowania zysku firmy i niewielkiej rotacji pracowników.

  • Wsparcie procesu efektywnego wdrożenia oraz zwiększenie rentowności pracowników,
  • stworzenie procedur obsługi klienta i wytycznych dotyczących sprzedaży,
  • zaplanowanie procesu sprzedażowego dopasowanego do specyfiki firmy i branży,
  • audyt czasu pracy oraz efektywności realizowanych zadań,
  • development center i projektowanie ścieżek karier,
  • oceny okresowe pracowników,
  • projektowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • planowanie polityki szkoleniowej.


3. Doradztwo personalne i rekrutacja

Każdy manager wie, jak ważny jest dobry pracownik. Szczególnie specjalista zajmujący się Twoimi Klientami. To właśnie kadra tworzy markę i jakość firmy, budując jej sukces. Pracownik dobrze dopasowany do zespołu, który ma odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie, a do tego znaleziony odpowiednio szybko, z pewnością dołoży cegiełkę do szybszej realizacji biznesowych celów firmy.

W obszarze doradztwa personalnego 4change Akademii Biznesu z Katowic możesz liczyć na:

  • utworzenie profilu kandydata na podstawie wywiadu z Klientem,
  • serwis ogłoszeniowy,
  • preselekcję dokumentów aplikacyjnych,
  • dobór personalny,
  • assessment center, rozmowy rekrutacyjne oraz inne metody efektywnej rekrutacji w procesie rekrutacji i selekcji pracowników.


SZKOLENIA Zobacz najczęściej wybierane szkolenia

Krok 1. Badanie potrzeb


Zakładanym efektem procesu badania jest precyzyjne sformułowanie celu szkolenia. Cel określany jest w sposób jednoznaczny. Badanie potrzeb szkoleniowych zawsze odbywa się u Klienta. Istnieje możliwość skorzystania ze szczegółowego audytu analizującego Dział Obsługi Klienta/Dział Sprzedaży, podczas którego badane są wszystkie działania, które realizowane są z Klientem. Efektem jest szczegółowy raport, który zawiera konkretne wskazówki do zmiany lub poprawy oraz wskazanie obszarów korzystnych z punktu widzenia sprzedaży lub obsługi Klienta.


Krok 2. Jednoznaczne określenie celu szkolenia

Cel procesu szkoleniowego powinien być określony realistycznie, jednocześnie motywując do działania. Dodatkowo zostaje on osadzony w specyfice działalności firmy, a także taktycznie – w czasie i przestrzeni. Zwracamy uwagę, aby był zgodny z systemem wartości, przekonań Klienta i jego pracowników.


Krok 3. Szkolenia

Istotnym elementem procesu szkoleniowego jest samo szkolenie. Może się ono odbyć w dowolnym, wcześniej ustalonym przez Klienta miejscu oraz czasie. Podczas szkolenia trener pracuje z grupą, biorąc pod uwagę proces i indywidualne oczekiwania uczestników względem spotkania. Dodatkowo szkolenie odbywa się na podstawie doświadczenia uczestników aktywnymi metodami, pozwalającymi zwiększyć poziom nabywanej wiedzy oraz umiejętności.

Typowe metody pracy podczas szkoleń to:

  • studium przypadku (case study),
  • dyskusja oraz dyskusja moderowana,
  • scenki,
  • praca w grupach i parach,
  • gry i zabawy odnoszące się do treści szkolenia,
  • gry terenowe,
  • wszystkie inne sposoby, które pomagają w uzyskaniu refleksji nad tematem szkolenia oraz późniejszej zmiany.


Krok 4. Wdrożenie.

Wdrożenie, czyli szereg zadań, których celem jest utrwalenie treści wypracowanych na szkoleniu. Istotnym elementem wdrożenia jest ścisła współpraca pomiędzy trenerem oraz bezpośrednim przełożonym osób, które były uczestnikami szkolenia.

Zadania wdrożeniowe realizowane są na podstawie bezpośredniej obserwacji trenera lub bez jego udziału. Ważne jest, aby ostateczny efekt został zmierzony i porównany z punktem wyjścia. Na tym etapie zawsze odbywa się analiza ankiet poszkoleniowych oraz ostateczna weryfikacja celu.