DER MED

Opis projektu

salon kosmetyczny der med logo

Tytuł szkolenia: Obsługa klienta i techniki sprzedaży w salonie

Cel szkolenia
Celem szkolenia było pokazanie różnych możliwości budowania zadowolenia klientów poprzez sprawdzone wytyczne obsługi klienta, budowanie swojego wizerunku profesjonalistki czy umiejętne poszerzanie oferty usługowej o dodatkowe usługi i produkty z wachlarza możliwości DER MED. Narzędzia rekomendowane były w obszarze mowy werbalnej oraz niewerbalnej.

Efekt po szkoleniu
Efektem po szkoleniu jest wzrost świadomości bycia osobą odpowiedzialną za samopoczucie i nastrój obsługiwanych klientów w salonie. Kosmetyczka w większości przypadków ma wpływ na to w jakim nastroju opuści salon klient oraz czy wróci w kolejnym miesiącu. Dodatkowo poprawa skuteczności w obszarze sprzedaży produktów uzupełniających zabieg depilacji woskiem.

Adresaci szkolenia
Adresatkami szkolenia były wszystkie kosmetyczki oraz recepcjonistki pracujące w Salonie DER MED.

Metodyka
Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Składało się głównie ze scenek, ogrywania ról, pracy z case study w grupach i prezentacji czy wykładu interaktywnego popartego dyskusją.


razy skomentowano