Instytut Kosmetyczny DAY SPA

Opis projektu

logo Day SPA Sosnowiec

Tytuł szkolenia: Obsługa klienta i techniki sprzedaży w Salonie SPA

Cel szkolenia
Celem cyklu szkoleń było zwrócenie uwagi pracowników Instytutu Kosmetycznego na możliwe sposoby budowania zadowolenia klientów, atmosfery podczas zabiegów poprzez sprawdzoną procedurę obsługi klienta, budowanie swojego wizerunku profesjonalistki, czy umiejętne poszerzanie oferty usługowej o produkty i inne usługi z oferty Instytutu, w obszarze mowy werbalnej oraz niewerbalnej. Uzupełnieniem cyklu szkoleń było stworzenie Procedur Obsługi Klienta oraz konsultacje managerskie w zakresie zarządzania zespołem.

Efekt po szkoleniu
Efektem po szkoleniu był wzrost świadomości bycia osobą odpowiedzialną za samopoczucie i nastrój obsługiwanych klientów w salonie. Kosmetyczka w większości przypadków ma wpływ na to w jakim nastroju opuści salon klient oraz czy wróci kolejnym razem. Dodatkową wartością była większa ilość powracających klientek po pierwszym zabiegu. Po zakończeniu szkoleń nastąpił także wzrost sprzedaży produktów uzupełniających zabiegi w domowej pielęgnacji.

Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane było do wszystkich kosmetyczek pracujących w Instytucie Kosmetycznym DAY SPA w Sosnowcu.

Metodyka
Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Składało się głównie ze scenek, ogrywania ról, pracy z case study w grupach i prezentacji, czy wykładu interaktywnego popartego dyskusją.


razy skomentowano