Ślązak, Zapiór i Wspólnicy

Opis projektu

logo Ślązak Zapiór Wspólnicy

Tytuł szkolenia: Obsługa Klienta w Kancelarii Prawnej

Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zwiększenie ilości dostępnych narzędzi pracowników Kancelarii do budowania zadowolenia klientów poprzez szybkie nawiązywanie kontaktu, budowanie zaufania oraz ugruntowanie wizerunku profesjonalisty w kontakcie z klientem. Podczas szkolenia był również czas na przećwiczenie różnych metod w bezpiecznych warunkach szkoleniowych.

Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane było do osób pracujących w obsłudze klienta w kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy.

Metodyka
Szkolenie prowadzone było aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Składało się głównie z wykładu interaktywnego, dyskusji moderowanej, case study, oglądania urywka filmu wraz z analizą oraz odgrywania ról i symulacji.


razy skomentowano