Time for Wax

Opis projektu

logo TimeForWax

Tytuł szkolenia: Obsługa klienta i techniki sprzedaży w Salonie Depilacji Woskiem

Szkolenia realizowane cyklicznie.

Cel szkolenia
Celem szkolenia było zwrócenie uwagi pracowników Time for Wax na możliwe sposoby budowania zadowolenia klientów poprzez sprawdzoną procedurę obsługi klienta, budowanie swojego wizerunku profesjonalistki czy umiejętne poszerzanie oferty usługowej o produkty z wachlarza Time for Wax w obszarze mowy werbalnej oraz niewerbalnej.

Efekt po szkoleniu
Efektem po szkoleniu jest wzrost świadomości bycia osobą odpowiedzialną za samopoczucie i nastrój obsługiwanych klientów w salonie. Kosmetyczka w większości przypadków ma wpływ na to w jakim nastroju opuści salon klient oraz czy wróci w kolejnym miesiącu. Dodatkowo poprawa skuteczności w obszarze sprzedaży produktów uzupełniających zabieg depilacji woskiem.

Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane było do wszystkich kosmetyczek pracujących w salonach Time for Wax.

Metodyka
Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Składało się głównie z scenek, ogrywania ról, pracy z case study w grupach i prezentacji czy wykładu interaktywnego popartego dyskusją.


razy skomentowano