Referencje

Fortum Marketing and Sales Polska S.A.

JBS EUROPE - Krzysztof Jurga

FOOZ agencja reklamowa

NTS Sp. z o.o.

Jarosław Swoboda, SWOBODA FINANCE

Centrum Budowlane „RAMPA IMIELIN”

Centrum Edukacji Copernicus

Firma Handlowo Usługowa Hydromet Sp. j. Wojak

iNet Group Sp.z o.o

Flash- Szkolenie z Obsługi Klienta i Technik Sprzedaży

UNISTOP - Szkolenie z Technik Sprzedaży i Komunikacji

FSK Development - Szkolenie z Zakresu Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta

Pracownia Architektury Słoneczne Domy - cykl szkoleń managerskich z zakresu zarządzania

Time For Wax - Szkolenie z Obsługi Klienta i Technik Sprzedaży

Kancelaria Prawna Ślązak, Zapiór i Wspólnicy - Szkolenie z Obsługi Klienta

Royal House - Projekt Szkoleniowy: Umiejętności Managerskie oraz Sprzedażowe

Polski Prąd - Projekt Szkoleniowo-Rekrutacyjny

Opalizu - Salon Ekspresowego opalania Natryskowego - Szkolenie Obsługa Klienta

Tax Care - stała współpraca szkoleniowo-doradcza w obszarze HR

NRG Trading - organizacja projektów szkoleniowo-doradczych w obszarze HR

Idea Bank - cykl szkoleń za zakresu zarządzania ludźmi i szkolenia usprawniające komunikację

Internetowe Centrum Pacjenta Sp. z o.o. - strategia zarządzania personelem firmy

Hydrochem DGE S.A. - projekt szkoleniowy Jakości Obsługi Klienta oraz Technik Sprzedaży

Colop Polska Sp. z o.o - stała współpraca szkoleniowo-doradcza w ramach poprawy kompetencji w zakresie Obsługi Klienta i Technik Sprzedaży