Digitalizacja sprzedaży – kluczowe kompetencje przedstawiciela handlowego w cyfrowym świecie
PROGRAM SZKOLENIA:
- Oczekiwania klienta w cyfrowym świecie – Ty sprzedajesz, czy Klient kupuje?
- Sprzedaż „wczoraj” i „dzisiaj” – różnice wpływające na skuteczność sprzedaży
- Podróż zakupowa klienta – twój klient kupuje online czy offline?
- Za jakie kompetencje sprzedażowe płaci dzisiaj pracodawca – wiedza i umiejętności potrzebne do skutecznej sprzedaży w cyfrowym świecie
- Co mnie blokuje w skutecznym pozyskiwaniu klientów w cyfrowej przestrzeni – osobista analiza silnych i słabych stron w roli handlowca
- Jak się odnaleźć w świecie ciągłych zmian i utrzymać motywację w sprzedaży – codzienne praktyki


KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Poznasz zasady analizy podróży zakupowej twojego klienta, które pozwolą Ci skutecznie docierać do potrzeb i miejsc, gdzie znajduje się twój potencjalny klient
- Określisz swoje mocne i słabe strony w roli handlowca w dzisiejszym świecie w oparciu o analizę SWOT
- Uświadomisz sobie braki i obszary do rozwoju, które stoją na drodze zwiększenia sprzedaży i budowania długoterminowych relacji z klientami
- Otrzymasz praktyczne wskazówki dot. utrzymania motywacji i odnalezienia się w szybko zmieniającej rzeczywistości oparte na doświadczeniu najlepszych handlowców
Masz pytania dotyczące szkolenia?
Zapraszamy do kontaktu.

Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)
Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).