Szkolenie z komunikacji z klientem
Na pewno nieraz miałaś/eś zagwozdkę dot. tego, co składa się na standard obsługi klienta. Podczas naszych szkoleń odpowiemy na to pytanie i wskażemy drogę, aby poziom proponowanych przez Ciebie usług wzbił się na wyżyny oraz wyróżnił się na tle konkurencji. Komunikacja z klientem oparta na wzajemnym szacunku, a także zrozumieniu stanowi klucz do sukcesu. Niezmiernie ważne jest zapoznanie się z najważniejszymi potrzebami oraz oczekiwaniami konsumenta – dopiero wtedy możesz je spełnić. Standardy jakości dot. obsługi klienta w firmie ciągle się zmieniają, dlatego musisz cały czas być na bieżąco. Oferowane przez nas szkolenia to dawka solidnej, a co najważniejsze – aktualnej wiedzy!
Jakie są standardy obsługi klienta?
Odpowiedź na to pytanie znajduje się w dostępnych w naszej ofercie szkoleniach – podczas nich przedstawimy nowoczesne standardy sprzedaży i logistycznej obsługi klienta. Pomogą one rozwinąć własny biznes, jak również stać się lepszym pracownikiem. Kursy te zostały ułożone w taki sposób, aby były zrozumiałe dla każdego. Jak wiadomo, w obsłudze klienta najważniejszy jest sam proces, który ma w ostateczności doprowadzić do zakupu produktu lub skorzystania z usługi. Szkolenia, których tematem przewodnim jest tworzenie standardów obsługi klienta, pomogą dobrać Ci odpowiednie narzędzia, a także metody gwarantujące sukces. W efekcie sprawią, że poziom oferowanych przez Ciebie usług będzie bardzo wysoki, a klient poleci Twoje usługi/produkty znajomym.
Obsługa klienta ma na celu utrzymanie oraz wykreowanie pozytywnych relacji z klientami przed sprzedażą produktu (lub zdecydowaniem się na usługę), a także po niej. Zarówno małe, jak i duże firmy muszą zwracać uwagę na obowiązujące w tym zakresie standardy. Wytyczne dot. obsługi klientów zostaną dokładnie wyjaśnione podczas naszych profesjonalnych szkoleń. Zapraszamy do zapisania się na dany kurs – z Nami osiągniesz sukces!
01
Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę – kurs w wersji ONLINE
Jeśli jesteś:
- opiekunem klienta lub specjalistą,
- właścicielem salonu czy dyrektorem,
- kosmetyczką, fryzjerką lub fizjoterapeutą i chcesz zarabiać więcej,
- specjalistą ds. jakości,
szkolenie to jest dla Ciebie. Będzie odpowiednie także, jeżeli prowadzisz lub jesteś zatrudniony w gabinecie medycyny estetycznej, w salonie kosmetycznym, fryzjerskim, SPA czy w biurze podróży. Ponadto sprawdzi się dla podmiotów branży medycznej tj. przychodni czy gabinetów fizjoterapii.
Chcesz:
- dowiedzieć się więcej o tym, jak pozyskiwać klientów na lata,
- zarabiać na regularnie powracających klientach, którzy będą zadowoleni z usługi,
- stwarzać atmosferę zabiegów, która zostaje w pamięci na długo,
- skutecznie prosić swoich klientów o polecenia wśród znajomych,
- wyróżnić się spośród konkurencji?
To szkolenie jest dla Ciebie!
02
Najbardziej niezadowoleni klienci to najlepsze źródło nauki – kurs w wersji ONLINE
Jeśli jesteś:
- opiekunem klienta,
- doradcą technicznym, handlowym lub sprzedawcą,
- właścicielem firmy bądź managerem
I chcesz:
- umiejętnie dbać o potrzeby oraz nastrój Twojego klienta,
- radzić sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta,
- nauczyć dobrze się prezentować i eksponować swoje usługi,
- ustandaryzować obsługę klienta, a także proces sprzedaży,
- zbudować długotrwałą relację biznesową z klientami.
To szkolenie jest dla Ciebie!
03
Biznes robią Ci, którzy znają i rozumieją ludzi
Jeśli jesteś:
- liderem,
- kierownikiem lub managerem,
- dyrektorem sprzedaży/handlowym,
- właścicielem firmy,
- lub niedługo obejmiesz jedno z powyższych stanowisk
I chcesz:
- podnieść swoje kompetencje z zarządzania,
- zbudować solidny team,
- skutecznie realizować cele sprzedażowe oraz rozwojowe,
- sprawdzić, czy Twoi pracownicy optymalnie pracują,
- szybciej osiągać cele założone dla całego zespołu,
- zmotywować zespół do pracy,
- pobudzić zaangażowanie i odpowiedzialność za realizowane zadania.
To szkolenie jest dla Ciebie!
04
Autoprezentacja – jak Cię widzą, tak Ci płacą
Jeśli jesteś:
- liderem,
- kierownikiem lub managerem,
- dyrektorem sprzedaży/handlowym,
- właścicielem firmy,
- handlowcem lub doradcą klienta,
- osobą, która często występuje przed grupą ludzi
I chcesz:
- poprawić swój wizerunek profesjonalnego prezentera/trenera,
- zwiększyć efektywność swoich wystąpień publicznych,
- nauczyć się budować dobrą atmosferę podczas pracy w grupie,
- dowiedzieć się więcej o tym, jak uczą się dorośli,
- prowadzić wystąpienia na forum na wysokim poziomie,
- poszerzyć wachlarz możliwości w zakresie prowadzenia spotkań oraz zebrań.
To szkolenie jest dla Ciebie!
Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?
Napisz do nas czego szukasz. Postaramy się pomóc.
Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)
Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).
akademia zarządzania
Projekty rozwojowe dedykowane dla Managerów, Zarządów oraz Właścicieli firm realizowane w formule szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń online
akademia sprzedaży
Projekty rozwojowe dedykowane dla Sił sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży realizowane w formule szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń online
akademia budowania relacji
Projekty rozwojowe dedykowane dla osób zajmujących się Obsługą klientów oraz Sił sprzedaży w formule szkoleń stacjonarnych oraz online
mentoring właścicielski
Projekty rozwojowe dedykowane dla właścicieli małych oraz średnich firm prowadzone w formule mentoring online oraz stacjonarnie
audyt działu handlowego lub sprzedaży
Projekty audytowy prowadzony dla średnich i dużych organizacji prowadzony w formule bezpośredniego kontaktu
konsulting w obszarze sprzedaży i zarządzania sprzedażą
Indywidualne projekty realizowane w formule spotkań online lub stacjonarnych w zależności do celu i potrzeb