530 396 893 hello@4change.pl

Budowanie zaangażowania pracowników w zespole

Projektując system wynagrodzenia dla sprzedaży, warto zaangażować cały zespół – dobrze dopasowany oraz transparenty system może w znaczący sposób przełożyć się na dane cele biznesowe. Budowanie zaangażowania pracowników w zespole pozytywnie wpływa na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa, co ma również wpływ m.in. na lepszą sprzedaż czy też efektywność pracy. Jeśli jesteś liderem, właścicielem firmy lub managerem, musisz zdać sobie sprawę z tego, jak ważne jest docenianie swojej załogi – w rezultacie przekłada się ono na zwiększenie zaangażowania pracowników podczas wykonywania przez nich czynności zawodowych.

Na podstawie wdrożonego systemu wynagrodzeń oraz benefitów dowiesz się, czy zarządzanie zaangażowaniem pracowników jest opłacalne – czy sprawdza się w Twojej firmie. Można ocenić to na podstawie tego, czy system przynosi oczekiwane rezultaty, jeśli chodzi o motywację do pracy osób przez Ciebie zatrudnionych, ich zwiększoną efektywność, a także co najważniejsze – zysk.

Czy stać Cię na popełnianie błędów, projektując zaangażowanie Twoich handlowców?

01

ANALIZA

Współprojektowanie systemu wynagrodzeń dla handlowców zawsze rozpoczynamy od analizy istniejącego już systemu wynagrodzeń, a także badania jego efektywności. Wspólnie odpowiadamy na pytania:

  • jakie kryteria są najważniejsze oraz jakie powinny zostać spełnione, aby system można określić mianem skutecznego?
  • jak poznać, że obecny system motywacyjny spełnia swoje cele i motywuje handlowców?
  • jak ocenić, czy system wymaga całkowitej zmiany, czy jedynie korekty?
analiza
trendy rynkowe
02

TRENDY RYNKOWE

Dodatkowo pozwalamy sugestie i pomysły powstałe w trakcie rozmów odnieść do dobrych praktyk rynkowych, trendów czy najnowszych badań.

03

WARSZTATY ANGAŻUJĄCE ZESPÓŁ

Weryfikujemy, jakich efektów biznesowych oczekuje zarząd, po to, aby w trakcie wspólnych działań oraz warsztatów biznesowych znaleźć najlepsze rozwiązanie, które będzie godzić interesy stron – zarządu, działu sprzedaży, obsługi, serwisu lub innych zaangażowanych w proces obsługi klienta organizacji.

warsztaty
testy
04

TESTY

Testujemy, a także sprawdzamy efekty przed wdrożeniem, aby mieć pewność szybkiego i doskonale zaplanowanego rozwiązania.

05

WDROŻENIE

W trakcie wdrożenia dbamy o to, aby podejmowane działania sprzyjały szybkiej akceptacji wszystkich uczestników zmiany systemu oraz o ich pozytywne nastawienie.

Pomagamy zaplanować skuteczną administrację i koordynację z działem kadr, aby jak najszybciej dostarczyć na konto wynagrodzenia handlowców.

wdrożenie
oferta

06

OFERTA DLA POTENCJALNYCH PRACOWNIKÓW

Na podstawie wdrożonego systemu wynagrodzeń oraz benefitów pomagamy zbudować kompletną ofertą dla pracowników, dbając o prezentację wartości, specyfiki działania firmy oraz employer branding.