Szkolenia sprzedażowe dla handlowców
Czy stać Cię, aby przestać się uczyć?
Wszystkie nasze szkolenia realizujemy w wersji stacjonarnej i online. Porozmawiajmy o najlepszym rozwiazaniu! Telefon: 530 396 893
Strategia sprzedażowa jest jednym z najważniejszych obszarów funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. W przypadku gdy klient zdecyduje się wydać pieniądze gdzieś indziej, cała reszta znacznie traci na znaczeniu. A jak Ty obsługujesz swoich klientów?
Czytaj więcej
Wszystkie drogi prowadzą do sprzedaży. Bez niej nawet najlepsza oferta w postaci rewelacyjnych produktów lub usług nie przyniesie firmie zysku. Bez sprzedaży pracownicy nie będą dobrze czuli się firmie, a co za tym idzie, nie osiągną pełni efektywności zawodowej. Krąg się więc zamyka i nieuchronnie wraca do kwestii sprzedaży, która jest najważniejszym elementem strategii firmy. Nie oznacza to jednak, że doskonalenie produktu, dbałość o pracowników czy obsługa klienta schodzą na dalszy plan. Bez nich także nie można marzyć o sukcesie finansowym. Jednak to właśnie sprzedaż stanowi mechanizm napędowy dla pozostałych aspektów. Niesprawny silnik sprzedażowy w przedsiębiorstwie sprawi, że reszta też nie ruszy z miejsca.
Wiedzą o tym doskonale ludzie z pierwszej linii frontu. Handlowcy prowadzą setki spotkań z klientami, starając się odpowiadać na ich potrzeby i proponować najlepsze rozwiązania. Od tych osób zależy naprawdę wiele. Ich doświadczenie, kwalifikacje oraz niezbędna pasja do sprzedaży gwarantują sukces firmy w długim terminie. Dlatego rozwój kompetencji jest tu tak istotny. Proponujemy różnorodne szkolenia dla sprzedawców, zarówno tych początkujących, jak i doświadczonych. Nasze szkolenie z technik, którego przedmiotem jest zarządzanie działem sprzedaży, w tym zespołem sprzedażowym, nie dotyka wyłącznie teoretycznych modeli sprzedażowych. Pogłębiamy wiedzę handlowców o praktyczne symulacje realnych sytuacji B2C i B2B, oferując szkolenia handlowe, które będą nie tylko ciekawe, ale głównie skuteczne. Celujemy w mierzalne rezultaty, skupiając się na osiąganiu ich w krótkim czasie.
Z czego składają się nasze szkolenia handlowe?
Nasze szkolenie techniki sprzedaży to pakiet treningów dla handlowców, podczas których przekazujemy tajemnice wypracowanych przez lata metod. Chcąc zaimplementować w pracy skuteczne techniki sprzedaży, szkolenie musi najpierw zbudować solidny fundament teoretyczny, na który nałożymy później praktyczne zastosowanie szkolenia sprzedażowego. Dokonujemy diagnozy potencjału sprzedażowego każdego uczestnika. Polega ona na testach psychologicznych, a także rozmowie z prowadzącym, mając na celu wskazanie mocnych stron handlowca oraz obszarów wymagających dopracowania. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się nasz panel dyskusyjny będący stałym elementem każdego szkolenia dla sprzedawców. Dzielimy się podczas niego naszymi pomysłami na pozyskiwanie nowych klientów, pobudzając jednocześnie dyskusję w grupie. Wspólnie wypracowujemy dla każdego case-study – realne i mierzalne parametry zwiększające przychody firmy.
Zdajemy sobie sprawę, że praca handlowca nie jest usłana różami i obfituje w sytuacje stresowe. Z tego powodu szkolenia sprzedażowe prowadzone dla działu handlowego uzupełniamy o analizę problemów, które mogą pojawić się podczas pracy z klientem. Posiadamy obszerną bazę sytuacji zaistniałych w życiu codziennym. Dzięki temu szkolenia dla sprzedawców możemy poprowadzić w kierunku chłodnej analizy tych nieprzyjemnych okoliczności, a także wspólnie wypracować najlepsze rozwiązanie.
Nasze szkolenia handlowe przykładają szczególną uwagę do elementów konstrukcyjnych dobrej rozmowy sprzedażowej. Proces rozmowy rozkładamy na czynniki pierwsze, analizując podczas szkolenia dla handlowców zarówno tematy z pogranicza psychologii oraz socjologii, jak i techniki retoryczne o sprawdzonej skuteczności.
Rozmowa jest narzędziem w rękach handlowca, który ma ogromny wpływ na końcowy wynik procesu sprzedaży.
Jak szkolenia dla handlowców przekładają się na zwiększone zyski dla firmy?
Szkolenia, których tematem jest zarządzanie sprzedażą w firmie cieszą się dużym zainteresowaniem z wielu powodów. Przede wszystkim szkolenia dla sprzedawców poprawiają ich kompetencje twarde i miękkie, dzięki czemu są oni skuteczniejsi w terenie. Dodatkowo nasze szkolenia sprzedażowe dla handlowców B2B oraz B2C dają solidny warsztat metodologiczny, gwarantując zarazem wiedzę praktyczną, co do zastosowania znajdujących się w nim narzędzi. Osoby, które ukończyły nasze szkolenie, techniki sprzedaży mają w przysłowiowym „jednym palcu”. Posiadają także mocny fundament psychologiczny i zbudowaną pewność siebie do radzenia sobie w sytuacjach stresowych. Nasze szkolenie dla handlowców cechuje się bardzo szybkim, a także mierzalnym zwrotem inwestycji. W krótkim czasie po jego ukończeniu większość sprzedawców osiąga nowe szczyty efektywności. Szkolenia sprzedażowe dla działów sprzedaży, które prowadzimy już od wielu lat, pozwoliły firmom zwiększyć przychody o milionowe kwoty. Feedback, jaki otrzymujemy od naszych klientów, jednoznacznie podkreśla skuteczność przekazywanej przez nas wiedzy oraz motywuje do dalszego działania. Widząc ogromną potrzebę firm na profesjonalne szkolenia sprzedażowe, wychodzimy temu naprzeciw w postaci „szytych na miarę” treningów dla handlowców z wielu branż. To, jakie techniki zarządzania sprzedażą wypracuje u uczestników proponowane przez nas szkolenie, przekłada się bezpośrednio na ich późniejszą efektywność.
Jak szkolenia dla handlowców przekładają się na zwiększone zyski dla firmy?
Szkolenia, których tematem jest zarządzanie sprzedażą w firmie cieszą się dużym zainteresowaniem z wielu powodów. Przede wszystkim szkolenia dla sprzedawców poprawiają ich kompetencje twarde i miękkie, dzięki czemu są oni skuteczniejsi w terenie. Dodatkowo nasze szkolenia sprzedażowe dla handlowców B2B oraz B2C dają solidny warsztat metodologiczny, gwarantując zarazem wiedzę praktyczną, co do zastosowania znajdujących się w nim narzędzi. Osoby, które ukończyły nasze szkolenie, techniki sprzedaży mają w przysłowiowym „jednym palcu”. Posiadają także mocny fundament psychologiczny i zbudowaną pewność siebie do radzenia sobie w sytuacjach stresowych. Nasze szkolenie dla handlowców cechuje się bardzo szybkim, a także mierzalnym zwrotem inwestycji. W krótkim czasie po jego ukończeniu większość sprzedawców osiąga nowe szczyty efektywności. Szkolenia sprzedażowe dla działów sprzedaży, które prowadzimy już od wielu lat, pozwoliły firmom zwiększyć przychody o milionowe kwoty. Feedback, jaki otrzymujemy od naszych klientów, jednoznacznie podkreśla skuteczność przekazywanej przez nas wiedzy oraz motywuje do dalszego działania. Widząc ogromną potrzebę firm na profesjonalne szkolenia sprzedażowe, wychodzimy temu naprzeciw w postaci „szytych na miarę” treningów dla handlowców z wielu branż. To, jakie techniki zarządzania sprzedażą wypracuje u uczestników proponowane przez nas szkolenie, przekłada się bezpośrednio na ich późniejszą efektywność.
Dlaczego warto przyjść na szkolenie dla sprzedawców?
Szkolenia handlowe dla kierowników czy też pracowników działu sprzedaży stanowią forum wymiany wiedzy oraz doświadczeń, które często okazują się bezcenne i otwierają „ocean możliwości” zwiększania zysków przedsiębiorstwa. Skuteczność handlowców rośnie, a tym samym ich zadowolenie z pracy, a także zarobki. Nasze szkolenia dla handlowców pełnią funkcję mechanizmu inicjującego działanie wzajemnie zazębiających się elementów biznesowych, które pracują jak w zegarku. Droga do większych zysków dla firmy staje wówczas otworem.
Szkolenia dla handlowców online
Okres pandemii pokazał, że sprzedaż i obsługa klienta może odbywać się wyłącznie w Internecie. Czy do tej pory wydawało Ci się, że nie da się tego zrobić, a teraz jest już to Twoja codzienność?
Sprawdź szkolenia sprzedażowe online i dowiedz się, jak robić to lepiej!
Zdajemy sobie sprawę, że nie każde przedsiębiorstwo jest w stanie zapewnić swoim pracownikom szkolenia sprzedażowe w wymiarze stacjonarnym. Dynamiczna praca zespołu sprzedażowego wymusza nieustanną pracę z klientami. Cykl spotkań z nimi nigdy się nie kończy, co z jednej strony świadczy o dobrym zarządzaniu procesem sprzedaży, a z drugiej rodzi trudności w podnoszeniu kwalifikacji pracowników. Co więcej, również handlowcy pracujący na własną rękę mają nieraz duży problem ze znalezieniem czasu na uczestniczenie w tradycyjnym kursie. Panuje powszechna opinia, że szkolenia ze sprzedaży dla handlowców prowadzone w sposób bezpośredni (stacjonarnie) są o wiele skuteczniejsze od ich internetowych (online) odpowiedników. Teza ta ma swoje uzasadnienie, jednak nie jest do końca prawdziwa. To prawda, że treningi sprzedażowe stacjonarne zapewniają lepszą interakcję oraz wymianę doświadczeń między uczestnikami a prowadzącym. Mimo to nasze szkolenia handlowe online również nie pozbawiają uczestników tej możliwości. Duża ilość ciekawych ćwiczeń, zadań, praca z różnymi case’ami i wiele innych form wpływa na poszerzenie umiejętności oraz zmniejszenie kosztów dojazdu czy noclegu. Pytania są tu również mile widziane, a nasi trenerzy służą pomocą na wypadek pojawienia się niejasności. Szkolenia dla handlowców w formule online mają natomiast tę ogromną zaletę, że odbywają się bez ograniczeń co do miejsca i czasu. Szkolenie online z doskonalenia techniki sprzedaży umożliwia naukę z poziomu wygodnego stanowiska – we własnym domu lub firmie.
Szkolenia sprzedażowe online – zakres tematyczny
Prowadzone przez nas kursy sprzedażowe w formule online świetnie uzupełniają wiedzę i umiejętności w stosunku do aktualnej sytuacji na rynku. Profesjonalne narzędzia online umożliwiają płynne przechodzenie do poszczególnych tematów, których merytoryka pozostaje na najwyższym poziomie. Koncentrujemy się na praktycznym aspekcie działań sprzedażowych, omawiamy casy, ćwiczymy scenki, wciągamy uczestników do moderowanej dyskusji, a także do ciekawych zadań. Podczas szkoleń sprzedażowych online wyposażamy uczestników w praktyczne umiejętności, które handlowcy mogą natychmiast zastosować w swojej pracy. Oczywiście, zróżnicowane techniki sprzedaży – szkolenie online – traktuje jako swój stały element. Jednak przedstawiana podczas kursów sprzedażowych baza teoretyczna nigdy nie wchodzi w obszar niesprawdzonych hipotez i domysłów. Teoria jest dla nas niezbędną cegiełką dla skonstruowania doświadczenia u kursantów. Szkolenia sprzedażowe dla firm (realizowane w formie online) dotykają wielu aspektów procesu sprzedaży. Zaczynamy od samego handlowca, prześwietlając specyfikę jego zachowań, a także wskazując kierunek rozwoju w przyszłości. Osobowość oraz pewność siebie mają bardzo duże znaczenie w kontakcie z klientem, nad czym pracujemy podczas modułów dot. przekonań. Strategie sprzedaży szkolenia online często traktują jako oderwane narzędzia robocze, które działają u każdego. Wiemy, że tak nie jest. Techniki sprzedażowe muszą współgrać z psychologicznymi uwarunkowaniami handlowca, dlatego tej tematyce poświęcamy sporo uwagi w trakcie prowadzenia każdego szkolenia dla sprzedawców online.
Preludium do zwiększenia rynkowej ekspozycji firmy stanowi pierwszy kontakt z potencjalnym klientem. Metodyka pozyskiwania nowych klientów oraz sposoby na wzbudzenie w nich autentycznej chęci do współpracy stanowią bardzo ważny obszar naszych szkoleń handlowych online. Włączamy tu także wiedzę płynącą ze statystyk sprzedażowych, w których liczby w obiektywny sposób determinują kierunek działania. Ponadto istotne jest przekazanie uczestnikom szkoleń umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych, które każdy handlowiec, wcześniej czy później, napotka na swojej drodze. Dodatkowo wskazujemy efektywne sposoby zarówno na szybkie odnajdywanie się w chaotycznym, niezaplanowanym dniu pracy, jak i w rutynie mającej ogromne przełożenie na realizację celu sprzedażowego czy targetu.
Dlaczego nasze szkolenia sprzedażowe online są skuteczne?
Uwzględniamy potrzeby każdej branży oraz zdołaliśmy wypracować szereg rozwiązań sprzedażowych dla poszczególnych sektorów gospodarki. Prowadzone przez nas szkolenia dla handlowców online celują w praktyczne aspekty sprzedaży, dając uczestnikom narzędzia do rozwoju. Inwestycja w szkolenie online gwarantuje mierzalne efekty u handlowców. Otrzymują oni od nas najlepszą „wędkę”, ale złowienie „ryby” będzie wynikiem ich osobistej pracy. Szkolenia sprzedażowe online w 4change.pl chwalone są przez przedsiębiorstwa za bardzo dobry poziom merytoryczny i ciekawy sposób prezentacji. To, czym dzielimy się z klientami, pochodzi z ogromnej bazy wiedzy praktycznej, którą uzyskaliśmy przez lata pracy w obszarze poprawy efektywności sprzedażowej firm. Nasze szkolenie online systematyzuje oraz uzupełnia poznane w codziennej pracy techniki sprzedaży, czyniąc je narzędziami do pomnażania zysków.
01
Jak słuchać, pytać i budować relację w sprzedaży
Jeśli jesteś:
- sprzedawcą,
- handlowcem lub doradcą technicznym,
- właścicielem firmy, który samodzielnie promuje swoje usługi,
- przedstawicielem czy doradcą handlowym w terenie,
- opiekunem klienta lub specjalistą ds. sprzedaży.
I chcesz:
- zdobyć nowe narzędzia sprzedażowe i dowiedzieć się więcej o technikach sprzedaży,
- zwiększyć bazę swoich klientów, a także ją aktywizować,
- dowiedzieć się, na czym polega prospecting i sprawdzić jak go zacząć,
- nauczyć się robić dobre pierwsze wrażenie, które pomaga w sprzedaży,
- poznać swój „unique selling point” i wyróżnić się spośród konkurencji,
- budować partnerskie relacje sprzedażowe,
- zrozumieć, z jakimi problemami spotykają się Twoi pracownicy w sprzedaży.
To szkolenie jest dla Ciebie!
02
Jak wyprzedzać potrzeby i pytania klienta
Jeśli jesteś:
- początkującym sprzedawcą, handlowcem lub doradcą klienta,
- właścicielem firmy, który zamierza zatrudnić pierwszego handlowca,
- przedstawicielem handlowym czy doradcą technicznym w terenie,
- opiekunem klienta lub specjalistą ds. sprzedaży.
I chcesz:
- poznać skuteczne techniki sprzedaży,
- dowiedzieć się więcej o ambitnych celach i realnych planach pracy,
- budować i zarządzać bazą swoich lojalnych oraz polecających Cię klientów,
- sprzedawać więcej klientom, którzy Cię już znają,
- zdobyć nowe pomysły na sprzedaż i budowanie pozytywnego wizerunku profesjonalisty,
- zrozumieć, z jakimi problemami spotykają się Twoi pracownicy.
To szkolenie jest dla Ciebie!
03
W biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz. Dostajesz to, co wynegocjujesz
Jeśli jesteś:
- handlowcem lub sprzedawcą,
- właścicielem firmy, który samodzielnie promuje swoje usługi,
- przedstawicielem czy doradcą handlowym w terenie,
- opiekunem klienta.
I chcesz:
- nauczyć postępować się z trudnym klientem,
- udzielać informacji zwrotnej klientowi reklamującemu produkt/usługę,
- nauczyć się radzić z manipulacjami,
- umiejętnie wywierać wpływ na klientów.
To szkolenie jest dla Ciebie!
04
Sztuka prowadzenia rozmów tak, aby każdy czuł się wygranym
Jeśli jesteś:
- sprzedawcą, opiekunem klienta lub doradcą,
- Key Account Managerem,
- właścicielem lub managerem w firmie handlowej,
- kierownikiem zespołu handlowego,
- doradcą klienta czy specjalistą ds. sprzedaży.
I chcesz:
- budować bazę lojalnych klientów na lata,
- utrzymać klienta, mimo złożonej reklamacji czy niezadowolenia,
- zadbać o dobre relacje w zespole,
- radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi,
- nauczyć się budować dobre nastawienie do wykonywanych zadań i świadomie dbać o efektywność pracy w przyjaznej atmosferze.
To szkolenie jest dla Ciebie!
NIE ZNALAZŁEŚ SZKOLENIA DLA SIEBIE?
Napisz do nas, czego szukasz. Postaramy się pomóc!
Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)
Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).
Akademia zarządzania
Projekty rozwojowe dedykowane managerom, zarządom oraz właścicielom firm są realizowane w formule szkoleń stacjonarnych, a także online.
Akademia sprzedaży
Projekty rozwojowe dedykowane siłom sprzedaży oraz stanowiące jej wsparcie są realizowane w formule szkoleń stacjonarnych, a także w wersji online.
Akademia budowania relacji
Projekty rozwojowe dedykowane osobom zajmującym się obsługą klientów oraz siłom sprzedaży są realizowane w formule szkoleń stacjonarnych, a także online.
Mentoring właścicielski
Projekty rozwojowe dedykowane właścicielom małych oraz średnich firm są prowadzone w formule mentoring online, a także stacjonarnie.
Audyt działu handlowego lub sprzedaży
Projekt audytowy dla średnich i dużych organizacji prowadzony jest w formule bezpośredniego kontaktu.
Konsulting w obszarze sprzedaży i zarządzania sprzedażą
Indywidualne projekty są realizowane w formule spotkań online lub stacjonarnie, w zależności do celu i potrzeb.