4change
Kursy dla przedstawicieli handlowych
Jak słuchać, pytać i budować relację w sprzedaży
Pragniesz zostać handlowcem, a może już od wielu lat działasz w branży sprzedażowej i chcesz poszerzyć swoją wiedzę? W takim razie cieszymy się, że tu jesteś, ponieważ przygotowaliśmy dla Ciebie profesjonalne, świetnie opracowane kursy. Są one adresowane do przedstawicieli handlowych – zarówno tych początkujących, jak i doświadczonych. Podczas ich trwania poznasz najskuteczniejsze techniki sprzedaży, a poza tym dowiesz się, w jaki sposób należy podchodzić do klienta oraz dobrze zaprezentować się już podczas pierwszej rozmowy z nim. Proponowane przez nas szkolenia dla przedstawicieli handlowych zostały dopracowane pod każdym względem, by spełnić oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających. Zawarto w nich wszystkie najważniejsze informacje z dziedziny handlu, które na pewno przydadzą Ci się w zawodowej pracy. W dodatku kursy te stanowią rewelacyjny wybór, kiedy myślisz o tym, aby przebranżowić się na przedstawiciela handlowego.
Kursy dla handlowców – zapisz się na nie!
Oferowane przez nas szkolenia sprzedażowe są przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i już bardziej doświadczonych handlowców – nie pomijamy nikogo! Biorąc w nich udział, można poszerzyć kompetencje w zakresie sprzedaży, a także rozwinąć lub poznać skuteczne techniki prowadzenia konwersacji z klientem. Jesteśmy pewni, że nie pożałujesz uczestnictwa w nich! Nasze kursy to inwestycja w siebie, a jak wiemy, ta zawsze się zwraca np. poprzez większą sprzedaż czy większą pulę klientów, z którymi podejmiesz współpracę, co z kolei przekłada się na zysk. Bycie przedstawicielem handlowym wymaga nie tylko ładnego uśmiechu i posiadania umiejętności przekonywania – trzeba poznać ogólnie przyjęte standardy oraz techniki sprzedaży, dzięki którym będziesz osiągał coraz to lepsze wyniki. Nasz kurs dla handlowców pomoże Ci je wszystkie odkryć!
CELE SZKOLENIA HANDLOWEGO:
- wypracowanie własnych technik sprzedaży i obsługi klienta,
- ugruntowanie skutecznych metod komunikacji werbalnej, niewerbalnej oraz nauczenie się, jak robić dobre pierwsze wrażenie,
- doskonalenie umiejętności budowania długoterminowych i korzystnych relacji z klientami oraz odpowiedniej marży na sprzedaży,
- poszerzenie kompetencji sprzedażowych w zakresie sprzedaży poprzez doradztwo, a także w oparciu o to, czego potrzebuje klient, używając języka korzyści,
- poznanie technik radzenia sobie z pytaniami i obiekcjami klienta, a także ze swoimi trudnymi emocjami w procesie prospectingu, ofertowania czy zamykania sprzedaży,
- podkreślenie swoich atutów, o których nauczysz się głośno i efektownie mówić.
KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- przeanalizujesz swoje zachowania związane ze sprzedażą i obsługą klienta, a także otrzymasz rzetelny feedback,
- przeanalizujesz swoje cele w pracy i sprawdzisz, jak zadania realizowane w pracy Cię do nich przybliżają,
- znajdziesz chwilę na refleksję nad tym, co jest najważniejsze na Twoim stanowisku pracy,
- zdiagnozujesz słabe i mocne strony siebie jako handlowca,
- przećwiczysz różne sposoby budowania relacji z klientami,
- dowiesz się więcej, jak przeprowadzać badania potrzeb klientów oraz docierać do ich intencji zakupowych,
- udoskonalisz kontrakt z klientem i przekonasz się o korzyściach z transparentnych zasad współpracy,
- podniesiesz umiejętności prezentacyjne, dzięki czemu poprawisz sprzedaż i dowiesz się, jak wyróżnić się spośród konkurencji,
- zmierzysz się z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientami i sprawdzisz różne sposoby reagowania na nie.