530 396 893 hello@4change.pl

4change

Jak słuchać, pytać i budować relację w sprzedaży

CELE SZKOLENIA:

  • Wypracowanie własnych techniki sprzedaży i obsługi klienta
  • Ugruntowanie skutecznych metod komunikacji werbalnej, niewerbalnej oraz nauczenie się jak robić dobre pierwsze wrażenie
  • Doskonalenie umiejętności budowania długoterminowych i korzystnych relacji z klientami oraz odpowiedniej marży na sprzedaży
  • Poszerzenie kompetencji sprzedażowych poprzez sprzedaż poprzez doradztwo, w oparciu o to, czego potrzebuje klient używając języka korzyści
  • Poznanie technik radzenia sobie z pytaniami i obiekcjami klienta, a także  ze swoimi trudnymi emocjami w procesie prospectingu, ofertowania czy zamykania sprzedaży 
  • podkreślenie swoich atutów, o których nauczysz się głośno i efektownie mówić

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

  • Przeanalizujesz swoje zachowania związane ze sprzedażą i obsługą klienta, otrzymasz rzetelny feedback 
  • Przeanalizujesz swoje cele w pracy i sprawdzisz jak zadania realizowane w pracy cię do nich przybliżają
  • Znajdziesz chwilę na refleksję nad tym, co jest najważniejsze na twoim stanowisku pracy 
  • Zdiagnozujesz słabe i mocne strony siebie, jako Handlowca, oraz ugruntujesz swoje mocne strony 
  • Przećwiczysz różne sposoby budowania relacji z klientami 
  • Dowiesz się wiecej jak przeprowadzać badania potrzeb klientów oraz docierać do intencji zakupowych
  • Udoskonalisz kontrakt z klientem i korzyści z transparentnych zasad współpracy 
  • Podniesiesz umiejętności prezentacyjne, dzięki czemu poprawisz sprzedaż i dowiesz się jak wyróżnić się spośród konkurencji 
  • Zmierzysz się z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientami i sprawdzisz różne sposoby zachowania na nie