SZKOLENIA STACIONARNE ORAZ SZKOLENIA ONLINE
akademia zarządzania
Projekty rozwojowe dedykowane dla Managerów, Zarządów oraz Właścicieli firm realizowane w formule szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń online
akademia sprzedaży
Projekty rozwojowe dedykowane dla Sił sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży realizowane w formule szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń online
akademia budowania relacji
Projekty rozwojowe dedykowane dla osób zajmujących się Obsługą klientów oraz Sił sprzedaży w formule szkoleń stacjonarnych oraz online
mentoring właścicielski
Projekty rozwojowe dedykowane dla właścicieli małych oraz średnich firm prowadzone w formule mentoring online oraz stacjonarnie
audyt działu handlowego lub sprzedaży
Projekty audytowy prowadzony dla średnich i dużych organizacji prowadzony w formule bezpośredniego kontaktu
konsulting w obszarze sprzedaży i zarządzania sprzedażą
Indywidualne projekty realizowane w formule spotkań online lub stacjonarnych w zależności do celu i potrzeb
akademia zarządzania
01
Lider prowadzi ludzi tam, gdzie powinni być
Jeśli jesteś:
- Liderem
- Managerem
- Kierownikiem
- Właścicielem małej lub średniej firmy
I chcesz:
- Być asertywnym i wyznaczać swoje granice
- Przestać wykonywać pracę za innych
- Efektywnie współdziałać w zespole
- Zwiększyć skuteczność pracy w swojej firmie
- Pokonywać konflikty
To szkolenie jest dla Ciebie!
02
O dobrym liderze powiedzą: sami to zrobiliśmy
Jeśli jesteś:
- Liderem
- Managerem
- Kierownikiem
- Właścicielem małej/średniej firmy
I chcesz:
- Wprowadzić zmiany tak, aby pracownicy chcieli się w nią zaangażować
- Szybciej osiągać cele założone dla całego zespołu
- Motywować zespół do pracy
- Efektywnie komunikować się z zespołem
To szkolenie jest dla Ciebie!
03
Biznes robią Ci, którzy znają i rozumieją ludzi
Jeśli jesteś:
- Liderem
- Managerem
- Kierownikiem
- Właścicielem małej/średniej firmy
I chcesz:
- Sprawdzić, czy Twoi pracownicy optymalnie pracują
- Przekonać pracowników do zmiany tak, aby sami chcieli się w nią zaangażować
- Szybciej osiągać cele założone dla całego zespołu
- Zmotywować zespół do pracy
To szkolenie jest dla Ciebie!
04
Autoprezentacja - Jak Cię widzą tak Ci płacą
Jeśli jesteś:
- Liderem
- Managerem
- Przedstawicielem handlowym
- Kierownikiem
- Właścicielem małej/średniej firmy
I chcesz:
- Zwiększyć efektywność swoich wystąpień publicznych
- Nauczyć się budować dobrą atmosferę podczas pracy w grupie
- Dowiedzieć sie więcej o tym, jak uczą się dorośli
- Prowadzić wystąpienia na forum na wysokim poziomie
- Poszerzyć wachlarz możliwości w zakresie prowadzenia spotkań oraz zebrań
To szkolenie jest dla Ciebie!
05
Cykliczna rekrutacja w sprzedaży
Jeśli jesteś:
- Pracownikiem działu HR
- Osobą odpowiedzialną za rekrutacje
- Właścicielem firmy
I chcesz:
- Nauczyć się wybierać osoby, które zapraszasz na rekrutacje
- Wiedzieć, kogo zatrudnić z grupy kandydatów
- Dowiedzieć się jak sprawdzać referencje kandydatów
- Poznać zasady pisania i umieszczania ogłoszeń rekrutacyjnych
To szkolenie jest dla Ciebie!
06
Zarządzanie sprzedażą, czyli jak cyfry pomagają w codziennych decyzjach
Jeśli jesteś:
- Właścicielem firmy,
- Managerem zespołu handlowców,
- Osobą odpowiedzialną za wyniki sprzedażowe,
I chcesz:
- Nauczyć się prognozować wyniki sprzedażowe
- Wiedzieć jak wykorzystać lejek sprzedażowy
- Dowiedzieć się jak wykorzystać raporty i CRM w podejmowaniu decyzji
- Przeanalizować skuteczność dotychczasowych aktywności
To szkolenie jest dla Ciebie!
akademia sprzedaży
01
Jak słuchać, pytać i budować relację w sprzedaży
Jeśli jesteś:
- Handlowcem lub sprzedawca
- Włascicielem firmy, który samodzielnie promuje swoje usługi
- Przedstawicielem handlowym lub Doradcą handlowym w terenie
- Opiekunem klienta
I chcesz:
- Zdobyć nowe narzędzia sprzedażowe
- Poszerzyć bazę swoich klientów i pozyskiwać więcej klientów
- Mieć klientów, którzy polecają Twoje produkty lub usługi
- Nauczyć się robić bardzo dobre pierwsze wrażenie
- Wyróżnić się spośród konkurencji
- Budować dobre relacje sprzedażowe
- Zrozumieć z jakimi problemami spotykają się Twoi pracownicy w sprzedaży
To szkolenie jest dla Ciebie!
02
Jak wyprzedzać potrzeby i pytania klienta
Jeśli jesteś:
- Handlowcem lub sprzedawca
- Włascicielem firmy, który samodzielnie promuje swoje usługi
- Przedstawicielem handlowym lub Doradcą handlowym w terenie
- Opiekunem klienta
I chcesz:
- Nauczyć się ustalać ambitne i realne plany pracy
- Budować i poszerzać bazę lojalnych klientów
- Sprzedawać więcej moim dotychczasowym klientom
- Zdobyć nowe narzędzia sprzedażowe i sprawdzić jak historie sprzedają
- Zrozumieć z jakimi problemami spotykają się Twoi pracownicy
To szkolenie jest dla Ciebie!
03
W biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz. Dostajesz to, co wynegocjujesz
Jeśli jesteś:
- Handlowcem lub sprzedawcą
- Włascicielem firmy, który samodzielnie promuje swoje usługi
- Przedstawicielem handlowym lub Doradcą handlowym w terenie
- Opiekunem klienta
I chcesz:
- Nauczyć się postępować z trudnym klientem
- Udzielać informacji zwrotnej reklamującemu produkt/usługę klientowi
- Nauczyć się radzić sobie z manipulacjami
- Umiejętnie wywierać wpływ na klientów
To szkolenie jest dla Ciebie!
akademia budowania relacji
01
Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę
Jeśli jesteś:
- Opiekunem klienta
- Usługodawcą
- Właścicielem firmy usługowej
- Specjalistą ds. Jakości serwisu
I chcesz:
To szkolenie jest dla Ciebie!
02
Najbardziej niezadowoleni klienci to najlepsze źródło nauki.
Jeśli jesteś:
- Opiekunem klienta
- Usługodawcą
- Właścicielem firmy usługowej
- Specjalistą ds. Jakości serwisu
I chcesz:
- Umiejętnie dbać o jego potrzeby i nastrój Twojego klienta
- Aby klient był przede wszystkim zadowolony
- Nauczyć się dobrze prezentować swoje usługi
- Ustandaryzować obsługę klienta
- Budować długotrwałą relację biznesową z klientami
To szkolenie jest dla Ciebie!
03
Sztuka prowadzenia rozmów, tak aby każdy czuł się wygranym
Jeśli jesteś:
- Opiekunem klienta
- Usługodawcą
- Właścicielem firmy usługowej
I chcesz:
- Aby klient, mimo złożonej reklamacji, wrócił
- Utrzymywać dobre relacje w zespole
- Radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi
- Nauczyć się budować dobre nastawienie do wykonywanych zadań
To szkolenie jest dla Ciebie!
Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?
Napisz do nas czego szukasz. Postaramy się pomóc.
Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)
Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).
mentoring właścicielski
Mentoring. – partnerska relacja zorientowana na tematykę związaną z zarządzaniem ludźmi w firmie, w której pracujemy z klientem w oparciu o jego bieżące wyzwania i cele zawodowe.
Podczas spotkań realizujemy zagadnienia i tematykę ściśle związaną z interesującym klienta tematem na podstawie której wspólnie wypracowujemy autorskie pomysły i rozwiązania wprost do wdrożenia w firmie lub zespole Klienta.
Standardowy czas spotkania: od 2” do 4h,
Spotkania realizujemy w dni powszednie oraz w weekendy
Minimalna ilość spotkań: 4 spotkania w cyklu
Ilość osób biorących udział w mentoringu: 1, maksymlanie 2 osoby
audyt działu handlowego lub sprzedaży
Celem Audytu jest weryfikacja funkcjonowania Działu Handlowego lub Sprzedaży oraz przedstawienie rekomendacji wynikających z Audytu w kilku głównych obszarach: Procesy, Procedury i Standardy, Struktura oraz Personel. Rekomendacje to zestaw konkretnych działań, które Klient wdraża sam lub z naszym udziałem po szkoleniu. Kompleksowa analiza funkcjonowania od strategii i procesów, wraz z weryfikacją założeń, aż do analizy poszczególnych osób pracujących w Dziale Handlowym to narzędzie, które w znacząc sposób pomaga rozwijać Sprzedaż oraz Handlowców i Kadrę zarządzającą w tym obszarze.
Audyt realizowany jest w następujących krokach:
- Podstawowa analiza paramentów w Dziale Handlowym, analiza Procedur, Standardów, zasad oraz strukutry
- Obserwacja uczestnicząca na wybranych stanowiskach pracy
- Analiza założeń biznesowych vs standardy funkcjonujące na rynku
- Analiza rentowności w poszczególnych obszarach
- Rekomendacje po Audycie
konsulting w obszarze sprzedaży i zarządzania sprzedażą
Usługa Konsultingu wspiera wszystkie działania w zakresie zbudowania strategii sprzedaży, zarządzania Działem Handlowym/Sprzedaży, poprawa parametrów związanych z aktualnie realizowaną sprzedażą, analiza działań sprzedażowych, w tym budowania bazy klientów, ofert wysyłanych do klientów, sposobów podejmowania kontaktu , nawiązywania kontaktu, kontynuacji rozmów czy ich finalizacji
z potencjalnymi klientami.
W zakresie usług Konsultingu wspieramy między innymi następujące obszary:
- Praca z celem finansowym firmy oraz stworzenie konkretnych wytycznych do realizacji celu przychodowego
- Pomoc w określeniu klienta docelowego i metod dotarcia do niego
- Usystematyzowanie działań związanych z pozyskaniem nowych klientów
- Stworzenie strategii sprzedaży
- Wsparcie procesu sprzedaży czy obsługi klienta
- Ustalenie targetów na każda kategorię związaną ze sprzedażą, analiza danych historycznych oraz określenie punktów
- Analizę działań na klientach z bazy, wsparcie narzędziowe w zakresie kontaktu z bazą klientów
- Analiza sposobów ofertowania i sprzedaży vs konkurencja
- Analiza technik sprzedaży i technik finalizacji
- Raportowanie w sprzedaży
- Kontrolę działań Przedstawicieli Handlowych wraz z pracą na bieżących ich zadaniach
- Pomoc we wdrożeniu zdalnych narzędzi pracy sprzedażowej i wprowadzenie innowacji sprzedażowych
- Pomoc we wdrożeniu systemów do zarządzania sprzedaż CRM i podobne
- Analizę Motywacji oraz wsparcie procesu nauki i/lub działań rozwojowych w Dziale Handlowym Sprzedaży
- Wsparcie związane z wdrożeniem do pracy Przedstawicieli Handlowych jak i Managera
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych, potwierdzenie rekomendacji na stanowiska sprzedażowe
Znalezienie firmy doradczej, która rozumie Twoje biznesowe potrzeby jest trudne.
Pozwól zespołowi naszych praktyków pomóc Ci rozwijać i zmieniać biznes.
4change akademia biznesu