4change
Zarządzanie sprzedażą, czyli jak cyfry pomagają w codziennych decyzjach
CELE SZKOLENIA:
- Przygotowanie strategii sprzedaży lub jej założeń
- Analiza dotychczasowych działań i ich efektywności
- Nauka zasad budowania portfela klientów
- Poszerzenie umiejętności związanych z analizowaniem i raportowaniem w sprzedaży
- Zdobycie umiejętności prognozowania wyniku sprzedażowego
- Sprawdzenie i dobór możliwości z systemu CRM


KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Dowiesz się jak budować strategię sprzedaży
- Zdobędziesz umiejętności prognozowania sprzedaży na podstawie raportów
- Przeanalizujesz dotychczasowe aktywności sprzedażowe i nauczysz się jak można wykorzystać te informacje do poprawy wyniku
- Dowiesz się o wielu możliwościach wynikających z systemu CRM
- Nauczysz się wykorzystywać analizy do planowania dalszych działań
- Dowiesz się jak sprawdzić rentowność sprzedaży, produktów, kanałów dystrybucji czy skuteczności Handlowców
- Dowiesz się jak skutecznie wykorzystywać dane do podejmowania decyzji zarządczych