coronavirus

Jesteśmy z Wami zdalnie! I osobiście, tam gdzie pozwala na to sytuacja:
Praca zdalna z wykorzystaniem pomocy multimedialnych zastąpiła częściowo bezpośrednią interakcję z klientami, jednak działamy z tą samą skutecznością i efektywnością pracy. Życzymy zdrowia i pozytywnego myślenia w tym zaskakującym czasie. Jeżeli masz pytania, to zapraszamy do kontaktu za pomocą - formularza kontaktowego

530 396 893 hello@4change.pl

4change

Zarządzanie sprzedażą, czyli jak cyfry pomagają w codziennych decyzjach

CELE SZKOLENIA:

  • Przygotowanie strategii sprzedaży lub jej założeń
  • Analiza dotychczasowych działań i ich efektywności
  • Nauka zasad budowania portfela klientów
  • Poszerzenie umiejętności związanych z analizowaniem i raportowaniem w sprzedaży
  • Zdobycie umiejętności prognozowania wyniku sprzedażowego
  • Sprawdzenie i dobór możliwości z systemu CRM

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

  • Dowiesz się jak budować strategię sprzedaży
  • Zdobędziesz umiejętności prognozowania sprzedaży na podstawie raportów
  • Przeanalizujesz dotychczasowe aktywności sprzedażowe i nauczysz się jak można wykorzystać te informacje do poprawy wyniku
  • Dowiesz się o wielu możliwościach wynikających z systemu CRM
  • Nauczysz się wykorzystywać analizy do planowania dalszych działań
  • Dowiesz się jak sprawdzić rentowność sprzedaży, produktów, kanałów dystrybucji czy skuteczności Handlowców
  • Dowiesz się jak skutecznie wykorzystywać dane do podejmowania decyzji zarządczych