Zarządzanie sprzedażą
Stworzenie strategii sprzedaży
Celem stworzenia strategii sprzedaży jest wykonanie szeregu wspólnych działań wraz z Konsultantem 4change, działamy poprzez efektywne spotkania biznesowe, rozmowy i wywiady pogłębione z klientami, mentoring i zebranie dobrych praktyk na rynku. Dzięki temu, jesteśmy w stanie pomóc z:
Zaplanowaniem działań długo i krótkookresowych
Dokładnym poznaniem i określenie wartości wynikającej ze sprzedaży produktu czy usługi
Określeniem modelu biznesowego
Doprecyzowaniem Uniqe selling points
Określeniem celów biznesowych oraz metod ich osiągnięcia
Wyboru kluczowych aktywności oraz ludzi do ich realizacji
Doborem narzędzi
Zdefiniowaniem szczegółowych planów działania
Wybraniem metod raportowania i analizy
Zbudowanie struktur sprzedaży
Celem zbudowania struktur sprzedaży jest określenie i zaplanowanie stanowisk pracy osób zajmujących się bezpośrednią sprzedażą, obsługą klienta oraz wsparciem sprzedaży. Jako 4change możemy świadczyć dodatkowe wsparcie w procesie rekrutacji.
Wybór narzędzi informatycznych wspierających sprzedaż
CRM, narzędzia do analizy procesu sprzedaży czy raportowania to elementy, bez których nie może obejść się żaden dyrektor sprzedaży. Pomagamy w określeniu wymagań i wyborze najlepszego oprogramowania wspierającego działania działu sprzedaży / handlowego.
Ujenolicenie działań między marketingiem a sprzedażą
Spójne działania pomiędzy marketingiem a handlowcem mogę prowadzić do sukcesu rynkowego. Wraz Konsultantem 4change wybierzemy najlepszą metodę współpracy i określimy wspólne cele obu działów.
Proces sprzedaży i obsługi klienta
Określenie procesu sprzedaży i obsługi klienta ma ogromne znaczenie z punktu widzenia odpowiedzialności i zadań przypisanych do różnych pracowników. Dobre określenie procesu pozwala na jego optymalizację, usunięcie wąskich gardeł oraz analizę najważniejszych obszarów i lejka sprzedażowego. Wraz z Konsultantem 4change można przyjrzeć się i poukładać każdy z etapów i przypisać do odpowiedniej osoby wraz z poziomem odpowiedzialności.
Budowanie przewagi konkurencyjnej
Proces poszukiwania przewagi konkurencyjnej oraz komunikowania jej klientom może niejednego przedsiębiorcę przyprawić o zawrót głowy. Wraz ze wsparciem Konsultanta 4change można w odniesieniu do dobrych praktyk wyeksponować ten aspekt w sprzedaży i wspólnie przygotować komunikację do klientów.
Optymalizacja w dziale handlowym/sprzedaży
W dziale handlowym można dokonywać optymalizacji pod kątem czasu sprzedaży, wielkości vs marża, kosztów oraz wielu innych. Wraz doświadczonym Konsultantem 4change możesz przyjrzeć się wielu obszarom i zaplanować określone działania, które pozwolą Ci na realizację założeń biznesowych.