530 396 893 hello@4change.pl

Szkolenie call center

Rozmowy z klientami to kluczowy czynnik wyniku na sprzedaży

Szkolenie call center

Obsługa telefoniczna w dzisiejszych, pełnych wyzwań czasach zaczyna nabierać ogromnego znaczenia. A jak ty maksymalizujesz zyski z bazy swoich klientów?

Czytaj więcej

Centra telefoniczne zapewniają łączność z klientami, pozwalają zdobyć nowe zamówienia i zwiększyć zyski firmy. Są doskonałym sposobem na docieranie do osób, które potrzebują Twoich produktów lub usługi. W zależności od branży, centra obsługi telefonicznej mogą również stanowić najważniejszy element marketingu danej działalności.

Aby odnieść sukces z call center nie wystarczy wyposażenie biura w odpowiedni sprzęt i zatrudnienie do obsługi telefonów kilku osób. Potrzebujesz przede wszystkim kadry, która dysponuje odpowiednimi umiejętnościami oraz narzędziami do pracy. Potencjalni klienci muszą odczuwać maksymalny komfort w kontakcie z Twoimi pracownikami. Jak tego dokonać? Doskonałym rozwiązaniem jest profesjonalne szkolenie call center. Dzięki niemu telemarketing wreszcie zaczniej przynosić zyski!

Dla kogo jest szkolenie call center?

Proces nauczania, dotyczący skutecznych metod telemarketingu, nie powinien obejmować wyłącznie konsultantów. Wiele osób, gdy słyszy „szkolenie call center”, myśli o jednorazowym programie szkoleniowym, który pomaga pracownikom centrum telefonicznego nauczyć się odbierać telefony, korzystać z systemu i rejestrować informacje. Chociaż jest to pewien rodzaj przygotowania do pracy w telemarketingu, stanowi on wyłącznie wierzchołek góry lodowej. Profesjonalne i efektywne szkolenie call center obejmuje wszystkich – od kierownictwa, aż po pracowników, wykonujących telefony. Dodatkowo aktualna sytuacja związana z ograniczeniem kontaktów osobistych składani do rozważeie sprzedaży telefonicznej jako realnego i bardzo konkretnego kanału sprzedaży, dzięki któremu Twoja firma pracując z bazą Twoich klientów może generować dodatkowe zyski!

Przyjrzyjmy się schematowi organizacyjnemu w klasycznym call center. To konsultanci i telemarketerzy są na pierwszej linii kontaktu z klientem. Od ich interakcji, metod prowadzenia rozmowy oraz nastawienia zależy to, w jaki sposób postrzegana jest Twoja działalność. Stanowią więc grupę pracowników, którzy muszą być doskonale zorientowani w efektywnych sposobach prowadzenia rozmowy, reagowania na niespodziewane sytuacje czy właściwej modulacji głosu. Jednak szkolenie call center nie kończy się wyłącznie na konsultantach.

Każda osoba w firmie powinna być aktualnie odpowiednio przygotowana do pracy. Bezpośredni przełożony telemarketerów ma na nich największy wpływ, ale każda osoba, która ma kontakt z Twoimi klientami także buduje wizerunek w oczach klientów. Każdy w firmie powinien doskonale wiedzieć, co trzeba zrobić, aby być dobrym reprezentantem Twojego biznesu. Z kolei rolą dobrego menedżera jest wsparcie wszystkich pracowników. Powinien on w taki sposób nadzorować działania, by poprawiać wydajność konsultantów i ich przełożonych oraz błyskawicznie rozwiązywać problemy. Dlatego też kompleksowe szkolenie call center obejmuje wszystkich pracowników firmy – od konsultanta po właściciela.

Czego uczy szkolenie call center?

Profesjonalne szkolenie call center jest przede wszystkim praktyczne. Telemarketerzy uczą się najlepiej, gdy mają okazję uczestniczyć w zajęciach i ćwiczyć prezentowane metody pracy, zamiast słuchać kolejnego nudnego wykładu lub po prostu oglądać prezentację wideo. Niezbędne dla doskonałej obsługi klienta jest również szkolenie z umiejętności miękkich. Kluczowe elementy, takie jak ton głosu, empatia i postawa, oddzielają dobrych konsultantów od najlepszych specjalistów w swojej branży. Odpowiedni trening nie tylko uczy tego, co potrzebne na co dzień w pracy, ale też prezentuje ważne informacje na temat Twojej firmy – jakie są jej oczekiwania, cele i wartości. Zbliżając pracownika do swojej organizacji, znacznie zwiększasz prawdopodobieństwo, że podejmie on właściwe działanie w każdych okolicznościach. Podczas szkolenia call center zadbamy o to, by zbudować w Twojej firmie profesjonalny, efektywny i lojalny zespół.

01

Efektywna rozmowa telefoniczna

Jeśli jesteś:

  • Opiekunem klienta lub Specjalistą pracującym na słuchawce
  • Właścicielem Salonu lub Dyrektorem oddziału pracującego online lub na słuchawce
  • Doradcą handlowym lub Sprzedawcą, który aktywnie pracuje z klientami telefonicznie

Polecamy szczególnie dla pracowników Call center oraz Doradców klienta

I chcesz:

  • Dowiedzieć się więcej o tym jak pozyskiwac klientów na lata
  • Poznać skuteczne techniki rozmów z klientami
  • Zarabiać na regularnie powracających klientach, aby oni czuli się zadowoleni
  • Stwarzać atmosferę rozmowy, która zostaje w pamięci na długo i skłania do ponownego zakupu
  • Skutecznie prosić o polecenia i pozyskiwać nowych klientów
  • Wyróżnić się spośród konkurencji

To szkolenie jest dla Ciebie!

02

Zarządzanie call center

Jeśli jesteś:

  • Liderem Departamentu Call center 
  • Kierownikiem lub Managerem zarządzającym osobami pracującymi na słuchawce
  • Dyrektorem sprzedaży/handlowym 
  • Właścicielem firmy, która obsługuje swoich klientów telefonicznie
  • Lub niedługo obejmiesz jedno z ww. stanowisk

I chcesz:

  • Podnieść swoje kompetencje z zarządzania Działem Call center/kontakt center
  • Dowiedzieć się więcej jak tworzyć strategię sprzedaży  w trudnych czasach i dużej zmienności rynku 
  • Nauczyć się prognozować wyniki sprzedażowe i pracować z lejkiem sprzedaży na wymagającym ryku 
  • Jak radzić sobie z niechęcią klientów oraz jak ich skutecznie obsługiwać, aby optymalizować koszty rozmów
  • Wiedzieć jakie raporty są kluczowe z punktu widzenia decyzji zarządczych 
  • Dowiedzieć się jak tworzyć raporty i przekonać zespół do ich rzetelnego wypełniania
  • Przeanalizować skuteczność dotychczasowych aktywności online oraz offline

To szkolenie jest dla Ciebie!

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie? 

Napisz do nas czego szukasz. Postaramy się pomóc.

Wielkość grupy

Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)

Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).

akademia zarządzania

Projekty rozwojowe dedykowane dla Managerów, Zarządów oraz Właścicieli firm realizowane w formule szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń online

akademia sprzedaży

Projekty rozwojowe dedykowane dla Sił sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży realizowane w formule szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń online

akademia budowania relacji

Projekty rozwojowe dedykowane dla osób zajmujących się Obsługą klientów oraz Sił sprzedaży w formule szkoleń stacjonarnych oraz online

mentoring właścicielski

Projekty rozwojowe dedykowane dla właścicieli małych oraz średnich firm prowadzone w formule mentoring online oraz stacjonarnie

audyt działu handlowego lub sprzedaży

Projekty audytowy prowadzony dla średnich i dużych organizacji prowadzony w formule bezpośredniego kontaktu

konsulting w obszarze sprzedaży i zarządzania sprzedażą

Indywidualne projekty realizowane w formule spotkań online lub stacjonarnych w zależności do celu i potrzeb