530 396 893 hello@4change.pl

4change

Najbardziej niezadowoleni klienci to najlepsze źródło nauki

CELE SZKOLENIA:

  • Przygotowanie strategii sprzedaży i obsługi klienta  lub jej założeń
  • Analiza dotychczasowych działań i ich efektywności online oraz offline
  • Nauka zasad budowania portfela klientów
  • Poszerzenie umiejętności związanych z analizowaniem i raportowaniem w sprzedaży na słuchawce 
  • Podstawy transparentnych zasad w zespole call center
  • Prowadzenie rozmów 1 na 1 podsumowujących okres rozliczeniowy 
  • Zdobycie umiejętności skutecznej koordynacji pracy zespołu Call center/Contact center

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

  • Dowiesz się jak budować strategię sprzedaży w wersji online i offline dla różnej wielkości zespołów
  • Zdobędziesz umiejętności prognozowania sprzedaży na podstawie raportów z CRM i różnego rodzaju analiz
  • Przeanalizujesz dotychczasowe aktywności sprzedażowe, sposoby obsługi klientów i nauczysz się jak można wykorzystać te informacje do poprawy wyników oraz ustawiania efektywnych KPI dla zespołu
  • Sprawdzisz swój proces sprzedaży i obsługi klientów, dowiesz się więcej jak pracować z bazą klientów
  • Dowiesz się o wielu możliwościach wynikających z efektywnego systemu raportowania, skutecznym wykorzystaniu narzędzi do analizy pracy i adekwatnych sposobach podejmowania decyzji zarządczych 
  • Nauczysz się wykorzystywać analizy i raporty do planowania dalszych działań
  • Złapiesz chwilę refleksji nad własną pracą i wymienisz pomysły z doświadczonymi praktykami