4change
Najbardziej niezadowoleni klienci to najlepsze źródło nauki
CELE SZKOLENIA:
- Przygotowanie strategii sprzedaży i obsługi klienta lub jej założeń
- Analiza dotychczasowych działań i ich efektywności online oraz offline
- Nauka zasad budowania portfela klientów
- Poszerzenie umiejętności związanych z analizowaniem i raportowaniem w sprzedaży na słuchawce
- Podstawy transparentnych zasad w zespole call center
- Prowadzenie rozmów 1 na 1 podsumowujących okres rozliczeniowy
- Zdobycie umiejętności skutecznej koordynacji pracy zespołu Call center/Contact center


KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Dowiesz się jak budować strategię sprzedaży w wersji online i offline dla różnej wielkości zespołów
- Zdobędziesz umiejętności prognozowania sprzedaży na podstawie raportów z CRM i różnego rodzaju analiz
- Przeanalizujesz dotychczasowe aktywności sprzedażowe, sposoby obsługi klientów i nauczysz się jak można wykorzystać te informacje do poprawy wyników oraz ustawiania efektywnych KPI dla zespołu
- Sprawdzisz swój proces sprzedaży i obsługi klientów, dowiesz się więcej jak pracować z bazą klientów
- Dowiesz się o wielu możliwościach wynikających z efektywnego systemu raportowania, skutecznym wykorzystaniu narzędzi do analizy pracy i adekwatnych sposobach podejmowania decyzji zarządczych
- Nauczysz się wykorzystywać analizy i raporty do planowania dalszych działań
- Złapiesz chwilę refleksji nad własną pracą i wymienisz pomysły z doświadczonymi praktykami