struktura i zakres zadań
Projektując strukturę działu handlowego dla sprzedaży warto zaangażować cały zespół.
Dobrze dopasowana i oddająca faktyczne zadania sprzedaży i wsparcia sprzedaży może pomóc w szybszej realizacji celów biznesowych i wyników handlowców.
Czy stać się na popełnianie błędów projektując zadania Twoich handlowców?
ANALIZA
Współprojektowanie struktury i zakresu zadań dla Handlowców zawsze rozpoczynamy od analizy istniejącej struktury oraz jej zależności.
Wspólnie odpowiadamy na pytania:
Jakie kryteria są najważniejsze oraz jakie powinny zostać spełnione, aby struktura była skuteczna?
Jak poznać, że obecny zakres zadań jest adekwatny do rzeczywistości i motywuje do pracy?
Jak ocenić, czy aktualna struktura oraz zakres zadań wymaga całkowitej zmiany czy jedynie korekty?


TRENDY RYNKOWE
Dodatkowo pozwalamy odnieść sugestie i pomysły powstałe w trakcie rozmów do dobrych praktyk rynkowych, trendów czy najnowszych badań.
WARSZTATY ANGAŻUJĄCE ZESPÓŁ
Weryfikujemy jakich efektów biznesowych oczekuje Zarząd i w trakcie wspólnych działań i efektywnych warsztatów biznesowych pomagamy znaleźć najlepsze rozwiązanie, które będzie godzić interesy wszystkich strony – Zarządu, działu sprzedaży, obsługi, serwisu lub innych zaangażowanych w proces obsługi klienta w organizacji.
Określamy kluczowe zadania z punktu widzenia procesu przypisujemy je do odpowiednich stanowisk, ustalamy zależności, zastępowalności. Określamy każdy rodzaj zadań powiązanych, w tym także administracyjne czy raportowe.
Pomagamy w bardzo konkretny sposób zdefiniować stanowiska pracy w odniesieniu do celu czy wskaźników je charakteryzujących.


TESTY
Testujemy i sprawdzamy efekty przed wdrożeniem, aby mieć pewność szybkiego i doskonale zaplanowanego rozwiązania.
05
WDROŻENIE
W trakcie wdrożenia dbamy, aby podejmowane działania sprzyjały szybkiej akceptacji wszystkich uczestników zmiany systemu oraz o ich pozytywnego nastawienia.


06
OFERTA DLA POTENCJALNYCH PRACOWNIKÓW
Na podstawie wdrożonego zakresu zadań pomagamy zbudować kompletną ofertą dla pracowników, dbając o prezentację wartości w procesie empoyer brandingu.