4change
Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę
CELE SZKOLENIA:
- Refleksja nad całym procesem obsługi klienta oraz możliwości sprzedaży w trosce o samopoczucie klienta oraz jego regularne zakupy
- Analiza jak zachowanie i nastrój mogą wpływać na wyniki w pracy oraz jakość rozmów
- Sprawdzenie jak poprawiać konwersje sprzedaży przez telefon
- Zdobycie umiejętności budowania historii sprzedażowych, co przekłada się na zaciekawienie klienta
- Poznanie i utrwalenie technik budowania długofalowych relacji z klientami
- Budowanie świadomego procesu obsługi klienta skoncentrowanego na wartości i umiejętnego jej eksponowania w kontakcie z klientem
- Analiza sposobów organizacji czasu pracy i poprawy skuteczności działań
KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Zdiagnozujesz własny styl komunikacji i dowiesz się więcej o skutecznych narzędziach komunikacji
- Zaprezentujesz się jako profesjonalista, a także otrzymasz feedback
- Sprawdzisz jak skutecznie robić pogłębioną analizę potrzeb i jak dowiadywać się na czym zależy Twoim klientom, budować relację
- Poznasz sposoby na budowanie lojalnej bazy regularnych klientów
- Przećwiczysz nowe techniki i ciekawostki z branży