530 396 893 hello@4change.pl

4change

Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę

CELE SZKOLENIA:

  • Refleksja nad całym procesem obsługi klienta oraz możliwości sprzedaży w trosce o samopoczucie klienta oraz jego regularne zakupy
  • Analiza jak zachowanie i nastrój mogą wpływać na wyniki w pracy oraz jakość rozmów
  • Sprawdzenie jak poprawiać konwersje sprzedaży przez telefon
  • Zdobycie umiejętności budowania historii sprzedażowych, co przekłada się na zaciekawienie klienta
  • Poznanie i utrwalenie technik budowania długofalowych relacji z klientami
  • Budowanie świadomego procesu obsługi klienta skoncentrowanego na wartości i umiejętnego jej eksponowania w kontakcie z klientem
  • Analiza sposobów organizacji czasu pracy i poprawy skuteczności działań

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

  • Zdiagnozujesz własny styl komunikacji i dowiesz się więcej o skutecznych narzędziach komunikacji
  • Zaprezentujesz się jako profesjonalista, a także otrzymasz feedback
  • Sprawdzisz jak skutecznie robić pogłębioną analizę potrzeb i jak dowiadywać się na czym zależy Twoim klientom, budować relację
  • Poznasz sposoby na budowanie lojalnej bazy regularnych klientów
  • Przećwiczysz nowe techniki i ciekawostki z branży