530 396 893 hello@4change.pl

4change

Lider prowadzi ludzi tam, gdzie powinni być

CELE SZKOLENIA:

  • Wypracowanie własnych narzędzi do skutecznego zarządzania zespołem sprzedaży.
  • Przeanalizowanie własnych metod, odniesienie ich do dobrych praktyk stosowanych w innych zespołach
  • Poznanie skutecznych metod komunikacji werbalnej, także w trudnych i konfliktowych sytuacjach z pracownikami
  • Poznanie technik radzenia sobie ze swoimi emocjami
  • Wypracowanie umiejętności budowania pozytywnej  atmosfery w miejscu pracy

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

  • Przeanalizujesz swoje zachowania związane z zarządzaniem zespołem  
  • Zastanowisz się nad nastawieniem do wykonywanych obowiązków oraz rolą Managera w zespole  
  • Poznasz własne deficyty wiedzy i umiejętności  
  • Przeanalizujesz rolę i zadania osoby odpowiedzialnej za wynik
  • Zdobędziesz umiejętność przełożenia odpowiedzialności za wynik na zespół i nauczysz się egzekwować ustalenia
  • Zdiagnozujesz swoje  słabe i mocne strony, a także szans i zagrożeń w kontekście rozwoju i efektywności osobistej  
  • Usystematyzujesz rolę komunikacji interpersonalnej jako narzędzia w budowaniu autorytetu i wizerunku efektywnego Managera 
  • Zdobędziesz umiejętność przeprowadzania analizy motywatorów swoich pracowników, 
  • Nauczysz się stosować rozmowę wspierającą oraz dyscyplinującą 
  • Przeanalizujesz podstawowe wskaźniki związane z zarządzaniem efektywnym działem handlowym