4change
Lider prowadzi ludzi tam, gdzie powinni być
CELE SZKOLENIA:
- Wypracowanie własnych narzędzi do skutecznego zarządzania zespołem sprzedaży.
- Przeanalizowanie własnych metod, odniesienie ich do dobrych praktyk stosowanych w innych zespołach
- Poznanie skutecznych metod komunikacji werbalnej, także w trudnych i konfliktowych sytuacjach z pracownikami
- Poznanie technik radzenia sobie ze swoimi emocjami
- Wypracowanie umiejętności budowania pozytywnej atmosfery w miejscu pracy
KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Przeanalizujesz swoje zachowania związane z zarządzaniem zespołem
- Zastanowisz się nad nastawieniem do wykonywanych obowiązków oraz rolą Managera w zespole
- Poznasz własne deficyty wiedzy i umiejętności
- Przeanalizujesz rolę i zadania osoby odpowiedzialnej za wynik
- Zdobędziesz umiejętność przełożenia odpowiedzialności za wynik na zespół i nauczysz się egzekwować ustalenia
- Zdiagnozujesz swoje słabe i mocne strony, a także szans i zagrożeń w kontekście rozwoju i efektywności osobistej
- Usystematyzujesz rolę komunikacji interpersonalnej jako narzędzia w budowaniu autorytetu i wizerunku efektywnego Managera
- Zdobędziesz umiejętność przeprowadzania analizy motywatorów swoich pracowników,
- Nauczysz się stosować rozmowę wspierającą oraz dyscyplinującą
- Przeanalizujesz podstawowe wskaźniki związane z zarządzaniem efektywnym działem handlowym