4change
Szkolenia ze sprzedaży B2B
Szkolenia sprzedażowe B2B są dedykowane głównie handlowcom, ale również doradcom biznesowym czy przedsiębiorcom, którzy pracują z klientem i być może nie zawsze wiedzą, jak go pozyskać. Podczas nich dowiesz się, w jaki sposób poznać potrzeby, oczekiwania, a także wymagania potencjalnych klientów, jeszcze zanim je dokładnie sprecyzują i ustalą. Magia? Wystarczy zaznajomić się ze skutecznymi technikami sprzedaży oraz komunikacji.
Szkolenie ze sprzedaży B2B – ułatw sobie pracę!
Szkolenie ze sprzedaży B2B poszerzy Twoje kompetencje sprzedażowe, dzięki czemu będziesz pracował efektywniej oraz odnosił sukcesy. Ma ono przede wszystkim przygotować handlowców do rozmowy z klientem, która miałaby go przekonać do dokonania zakupu bądź skorzystania z danej usługi. Podczas szkolenia przedstawimy również skuteczne narzędzia strategicznej współpracy oraz ich zastosowanie – zapraszamy!
CELE SZKOLENIA:
- zweryfikowanie swojego nastawienia do wykonywanych zadań,
- stworzenie własnych narzędzi sprzedażowych w oparciu o dobre praktyki i doświadczenie najlepszych,
- nauczenie się budowania dobrej narracji sprzedażowej i wykorzystywania storytellingu w pracy handlowej,
- nauczenie się skutecznych technik zadawania pytań i docierania do intencji zakupowych klientów,
- poznanie zasad budowania lojalności klientów w długim terminie i tworzenia partnerskich relacji,
- poszerzenie kompetencji sprzedażowych w trakcie procesu reklamacyjnego,
- poznanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedażowym i efektywnego odpowiadania na pytania klientów.


KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- utrwalisz umiejętności budowania dobrej rozmowy sprzedażowej i storytellingu,
- określisz oraz sprawdzisz własny potencjał sprzedażowy,
- przeanalizujesz metody pracy pod kątem skutecznej sprzedaży oraz ustalisz plan pracy,
- przeanalizujesz pomysły na stworzenie i poszerzenie zyskownej bazy klientów,
- dowiesz się więcej o statystykach rządzących sprzedażą i umiejętnościach przekładania ich na realny przychód dla siebie oraz firmy,
- przeanalizujesz niestandardowe sytuacje w sprzedaży bezpośrednio u klientów B2B i B2C,
- dowiesz się, co zrobić, aby klienci byli lojalni na lata,
- poszerzysz swoje umiejętności pozyskania i utrzymania klientów.