530 396 893 hello@4change.pl

4change

Jak wyprzedzać potrzeby i pytania klienta

CELE SZKOLENIA:

  • Zweryfikowanie swojego nastawienie do wykonywanych zadań
  • Stworzenie własnych narzędzi sprzedażowych w oparciu o dobre praktyki i doświadczenie najlepszych, nauczenie się budowania dobrej narracji sprzedażowej i wykorzystywania story tellingu w pracy handlowej 
  • Nauczenie się skutecznych technik zadawania pytań i docierania do intencji zakupowych klientów 
  • Poznanie zasad budowania lojalności klientów w długim terminie i tworzenia  partnerskich relacji 
  • Poszerzenie kompetencji sprzedażowych w trakcie procesu reklamacyjnego
  • Poznanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedażowym i efektywnego odpowiadania na pytania klientów

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

  • Utrwalisz umiejętności budowania dobrej rozmowy sprzedażowej i storytellingu 
  • Określisz własny potencjał sprzedażowy i sprawdzisz 
  • Przeanalizowanie metod pracy pod kątem skutecznej sprzedaży oraz ustalanie planów pracy
  • Przeanalizujesz pomysły na stworzenie i poszerzanie zyskownej bazy klientów
  • Dowiesz się więcej o statystykach rządzących sprzedażą i umiejętności przekładania ich na realny przychód dla siebie i  firmy
  • Przeanalizujesz niestandardowe sytuacje w sprzedaży bezpośrednio u klientów B2B i B2C
  • Dowiesz się co zrobić, aby klienci byli lojalni na lata
  • Poszerzysz swoje umiejętności pozyskania i utrzymania klientów