530 396 893 hello@4change.pl

4change

Szkolenia ze sprzedaży B2B

Szkolenia sprzedażowe B2B są dedykowane głównie handlowcom, ale również doradcom biznesowym czy przedsiębiorcom, którzy pracują z klientem i być może nie zawsze wiedzą, jak go pozyskać. Podczas nich dowiesz się, w jaki sposób poznać potrzeby, oczekiwania, a także wymagania potencjalnych klientów, jeszcze zanim je dokładnie sprecyzują i ustalą. Magia? Wystarczy zaznajomić się ze skutecznymi technikami sprzedaży oraz komunikacji.

Szkolenie ze sprzedaży B2B – ułatw sobie pracę!

Szkolenie ze sprzedaży B2B poszerzy Twoje kompetencje sprzedażowe, dzięki czemu będziesz pracował efektywniej oraz odnosił sukcesy. Ma ono przede wszystkim przygotować handlowców do rozmowy z klientem, która miałaby go przekonać do dokonania zakupu bądź skorzystania z danej usługi. Podczas szkolenia przedstawimy również skuteczne narzędzia strategicznej współpracy oraz ich zastosowanie – zapraszamy!

CELE SZKOLENIA:

  • zweryfikowanie swojego nastawienia do wykonywanych zadań,
  • stworzenie własnych narzędzi sprzedażowych w oparciu o dobre praktyki i doświadczenie najlepszych,
  • nauczenie się budowania dobrej narracji sprzedażowej i wykorzystywania storytellingu w pracy handlowej,
  • nauczenie się skutecznych technik zadawania pytań i docierania do intencji zakupowych klientów,
  • poznanie zasad budowania lojalności klientów w długim terminie i tworzenia partnerskich relacji,
  • poszerzenie kompetencji sprzedażowych w trakcie procesu reklamacyjnego,
  • poznanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedażowym i efektywnego odpowiadania na pytania klientów.
szkolenie
korzyści

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

  • utrwalisz umiejętności budowania dobrej rozmowy sprzedażowej i storytellingu,
  • określisz oraz sprawdzisz własny potencjał sprzedażowy,
  • przeanalizujesz metody pracy pod kątem skutecznej sprzedaży oraz ustalisz plan pracy,
  • przeanalizujesz pomysły na stworzenie i poszerzenie zyskownej bazy klientów,
  • dowiesz się więcej o statystykach rządzących sprzedażą i umiejętnościach przekładania ich na realny przychód dla siebie oraz firmy,
  • przeanalizujesz niestandardowe sytuacje w sprzedaży bezpośrednio u klientów B2B i B2C,
  • dowiesz się, co zrobić, aby klienci byli lojalni na lata,
  • poszerzysz swoje umiejętności pozyskania i utrzymania klientów.
Kliknij i zadzwoń