4change
Jak wyprzedzać potrzeby i pytania klienta
CELE SZKOLENIA:
- Zweryfikowanie swojego nastawienie do wykonywanych zadań
- Stworzenie własnych narzędzi sprzedażowych w oparciu o dobre praktyki i doświadczenie najlepszych, nauczenie się budowania dobrej narracji sprzedażowej i wykorzystywania story tellingu w pracy handlowej
- Nauczenie się skutecznych technik zadawania pytań i docierania do intencji zakupowych klientów
- Poznanie zasad budowania lojalności klientów w długim terminie i tworzenia partnerskich relacji
- Poszerzenie kompetencji sprzedażowych w trakcie procesu reklamacyjnego
- Poznanie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedażowym i efektywnego odpowiadania na pytania klientów


KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Utrwalisz umiejętności budowania dobrej rozmowy sprzedażowej i storytellingu
- Określisz własny potencjał sprzedażowy i sprawdzisz
- Przeanalizowanie metod pracy pod kątem skutecznej sprzedaży oraz ustalanie planów pracy
- Przeanalizujesz pomysły na stworzenie i poszerzanie zyskownej bazy klientów
- Dowiesz się więcej o statystykach rządzących sprzedażą i umiejętności przekładania ich na realny przychód dla siebie i firmy
- Przeanalizujesz niestandardowe sytuacje w sprzedaży bezpośrednio u klientów B2B i B2C
- Dowiesz się co zrobić, aby klienci byli lojalni na lata
- Poszerzysz swoje umiejętności pozyskania i utrzymania klientów