4change
Sztuka prowadzenia rozmów, tak aby każdy czuł się wygranym
CELE SZKOLENIA:
- Wypracowanie własnych narzędzi do komunikacji z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
- Przeanalizowanie możliwych stylów komunikacji, w tym także telefonicznej oraz mailowej, odniesienie ich do dobrych praktyk stosowanych na rynku
- Zbadanie procesu podejmowania decyzji biznesowych i ich konsekwencji
- Wypracowanie asertywnych zasad pracy zarówno ze współpracownikami jak i zaplanowanie skutecznych narzędzi komunikacji wspierających wewnętrzne procedury
- Przeanalizowanie własnych ścieżek decyzyjnych oraz omówienie możliwych konsekwencji
- Wypracowanie poprawnych schematów rozwiązywania trudnych i konfliktowych sytuacji
- Poznanie technik radzenia sobie ze swoimi emocjami, ale także poprawa nastawienia swoich rozmówców, co bezpośrednio przełoży się na jakość budowanej relacji oraz skuteczność działań całego zespołu.
KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Poznasz możliwe style komunikacji na przykładach
- Przeanalizujesz swoje zachowania związane z komunikacją i zdiagnozujesz własny styl komunikacji
- Zastanowisz się nad nastawieniem do wykonywanych obowiązków i celami zawodowymi oraz nastawieniem do współpracowników
- Poznasz własnych deficytów wiedzy i umiejętności
- Usystematyzujesz rolę komunikacji interpersonalnej jako narzędzia w budowaniu relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w różnych sytuacjach biznesowych
- Zobaczysz korzyści ze stosowania zasad asertywności w codziennej pracy oraz przestrzegania ustalonych zasad współpracy
- Poznasz podstawowe narzędzi wywierania wpływu
- Poprawisz metody komunikacji, dzięki którym współpraca będzie łatwiejsza i bardziej konkretna
- Zmierzysz się z trudnymi sytuacjami i metod radzenia sobie z oporem w rozmowie