530 396 893 hello@4change.pl

4change

Sztuka prowadzenia rozmów, tak aby każdy czuł się wygranym

CELE SZKOLENIA:

  • Wypracowanie własnych narzędzi do komunikacji z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym 
  • Przeanalizowanie możliwych stylów  komunikacji, w tym także telefonicznej oraz mailowej, odniesienie ich do dobrych praktyk stosowanych na rynku 
  • Zbadanie procesu podejmowania decyzji biznesowych i ich konsekwencji
  • Wypracowanie asertywnych zasad pracy zarówno ze współpracownikami jak i zaplanowanie skutecznych narzędzi komunikacji wspierających wewnętrzne procedury
  • Przeanalizowanie własnych ścieżek decyzyjnych oraz omówienie możliwych konsekwencji
  • Wypracowanie poprawnych schematów rozwiązywania trudnych i konfliktowych sytuacji
  • Poznanie technik radzenia sobie ze swoimi emocjami, ale także poprawa nastawienia swoich rozmówców, co bezpośrednio przełoży się na jakość budowanej relacji oraz skuteczność działań całego zespołu.

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

  • Poznasz możliwe style komunikacji na przykładach
  • Przeanalizujesz swoje zachowania związane z komunikacją i zdiagnozujesz własny styl komunikacji 
  • Zastanowisz się  nad nastawieniem do wykonywanych obowiązków i celami zawodowymi oraz nastawieniem do współpracowników
  • Poznasz własnych deficytów wiedzy i umiejętności 
  • Usystematyzujesz rolę komunikacji interpersonalnej jako narzędzia w budowaniu relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w różnych sytuacjach biznesowych 
  • Zobaczysz  korzyści ze stosowania zasad asertywności w codziennej pracy oraz przestrzegania ustalonych zasad współpracy  
  • Poznasz podstawowe narzędzi wywierania wpływu 
  • Poprawisz metody komunikacji, dzięki którym współpraca będzie łatwiejsza i bardziej konkretna  
  • Zmierzysz się z trudnymi sytuacjami i metod radzenia sobie z oporem w rozmowie