4change
W biznesie nie dostajesz tego, na co zasługujesz. Dostajesz to, co wynegocjujesz
CELE SZKOLENIA:
- Wygenerowanie własnych narzędzi do komunikacji z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym w atmosferze szacunku i dążeniu do sytuacji win – win
- Przeanalizowanie możliwych stylów komunikacji i odniesienie ich do dobrych praktyk stosowanych na rynku
- Przeanalizowanie przyczyn procesów reklamacyjnych i możliwych scenariuszy zachowań
- Zbadanie procesu podejmowania decyzji biznesowych i ich konsekwencji
- Wypracowanie asertywnych zasad pracy zarówno ze współpracownikami jak i zaplanowanie skutecznych narzędzi komunikacji wspierających wewnętrzne procedury
- Przeanalizowanie własnych ścieżek decyzyjnych oraz omówienie możliwych konsekwencji
- Wypracowanie poprawnych schematów rozwiązywania trudnych i konfliktowych sytuacji
- Poznanie technik zachowania spokoju podczas rozmów ze zdenerwowanym rozmówcą
- Poznanie technik radzenia sobie ze swoimi emocjami, ale także poprawa nastawienia swoich rozmówców, co bezpośrednio przełoży się na jakość budowanej relacji oraz skuteczność działań całego zespołu


KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Poznasz możliwe style komunikacji na przykładach
- Przeanalizujesz swoje zachowanie podczas trudnych sytuacji i zdiagnozujesz własny styl komunikacji
- Zastanowisz się nad nastawieniem do wykonywanych obowiązków, współpracowników i celami zawodowymi
- Poznasz własne deficyty wiedzy i umiejętności
- Usystematyzujesz rolę komunikacji interpersonalnej jako narzędzia w budowaniu świadomych relacji z otoczeniem, sprawdzisz jak robić to asertywnie i z szacunkiem
- Doświadczysz korzyści z rozmów, także tych trudnych, prowadzonych zgodnie z ustalonymi zasadami i strukturą
- Dowiesz się więcej o wywieraniu wpływu i sprawdzisz się w praktyce
- Zmierzysz się z trudnymi sytuacjami i różnymi scenariuszami zachowań, dzięki którym zachowasz spokój i ugruntujesz wizerunek profesjonalisty