4change
Szkolenie ze sprzedaży i marketingu
Szkolenia ze sprzedaży i marketingu – zwiększ zyski firmy!
Warsztaty sprzedażowe to dawka niezwykle przydatnej wiedzy z zakresu marketingu, który ma skutkować sprzedażą jakiegoś dobra bądź usługi. Nasze profesjonalne szkolenie ze sprzedaży bezpośredniej, jak również tej internetowej wskaże, na co zwrócić uwagę, aby firma osiągała naprawdę świetne wyniki finansowe, a także zyskała pozytywny wizerunek w oczach klientów. Najlepsze kursy z zakresu marketingu stanowią połączenie zarówno teorii, jak i praktyki – proponowane przez nas szkolenia sprzedażowe łączą obie te kwestie!
Rozmowa kluczem do sukcesu
Każdy specjalista ds. marketingu powinien wziąć udział w kursie dot. sztuki prowadzenia rozmów z klientami bądź kontrahentami. Dlaczego? Z jednego ważnego względu – rozmowa stanowi klucz do osiągnięcia biznesowego sukcesu. Negocjacje, skutkujące zadowoleniem obu stron, są jak najbardziej możliwe – wystarczy poznać metody z zakresu komunikowania się z klientem/kontrahentem. Im większa satysfakcja wszystkich stron negocjujących, tym lepsze warunki do długofalowej współpracy.
Skuteczne techniki sprzedaży wspierają codzienną pracę handlowca, dlatego też warto je znać, a także potrafić efektywnie wykorzystywać (dobierać do danej sytuacji). Szkolenie jest świetną opcją, aby odbyć sprzedażowy trening i zobaczyć jak omawiane techniki działają w praktyce. Zwiększenie swoich zawodowych kompetencji jest możliwe poprzez uczestnictwo w dobrze przygotowanych oraz prowadzonych kursach. Każdy specjalista ds. sprzedaży regularnie powinien brać w nich udział, aby być ciągle na bieżąco z aktualnymi tendencjami rynkowymi, a poza tym poszerzać swoje zawodowe umiejętności.
Podczas naszego kursu poznasz nie tylko nowoczesne techniki sprzedaży, ale również te, które już od wielu lat cieszą się popularnością, ponieważ przynoszą oczekiwane rezultaty. Z nami zwiększysz swoje zyski – będziesz wiedział, jak pracować, aby osiągnąć sukces!
CELE SZKOLENIA:
- wygenerowanie własnych narzędzi do komunikacji z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym w atmosferze szacunku i dążeniu do sytuacji win-win,
- przeanalizowanie możliwych stylów komunikacji i odniesienie ich do dobrych praktyk stosowanych na rynku,
- przeanalizowanie przyczyn procesów reklamacyjnych i możliwych scenariuszy zachowań,
- zbadanie procesu podejmowania decyzji biznesowych i ich konsekwencji,
- wypracowanie asertywnych zasad pracy ze współpracownikami, jak również zaplanowanie skutecznych narzędzi komunikacji wspierających wewnętrzne procedury,
- przeanalizowanie własnych ścieżek decyzyjnych oraz omówienie możliwych konsekwencji,
- wypracowanie poprawnych schematów rozwiązywania trudnych i konfliktowych sytuacji,
- poznanie technik zachowania spokoju podczas rozmów ze zdenerwowanym rozmówcą,
- poznanie technik radzenia sobie ze swoimi emocjami, a także poprawa nastawienia swoich rozmówców, co bezpośrednio przełoży się na jakość budowanej relacji oraz skuteczność działań całego zespołu.
KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- poznasz na przykładach możliwe style komunikacji,
- przeanalizujesz swoje zachowanie podczas trudnych sytuacji i zdiagnozujesz własny styl komunikacji,
- zastanowisz się nad nastawieniem do wykonywanych obowiązków, współpracowników i celami zawodowymi,
- poznasz własne deficyty wiedzy oraz umiejętności,
- usystematyzujesz rolę komunikacji interpersonalnej jako narzędzie w budowaniu świadomych relacji z otoczeniem, sprawdzisz, jak robić to asertywnie i z szacunkiem,
- doświadczysz korzyści z rozmów, także tych trudnych, prowadzonych zgodnie z ustalonymi zasadami i strukturą,
- dowiesz się więcej o wywieraniu wpływu i sprawdzisz się w praktyce,
- zmierzysz się z trudnymi sytuacjami i różnymi scenariuszami zachowań, dzięki którym zachowasz spokój oraz ugruntujesz wizerunek profesjonalisty.