4change
Inkluzywność w miejscu pracy
Inkluzywność oznacza dostępność dla każdego, a także różnorodność w organizacji – poprzez zatrudnianie pracowników o odmiennych cechach i celach. Stanowi ona gwarancję efektywnego rozwoju biznesu. Każde przedsiębiorstwo potrzebuje inkluzywnej kadry, w tym lidera, posiadającej różne od siebie zawodowe kompetencje. Różnorodność w firmie przekłada się np. na szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów oraz wszelkich sytuacji kryzysowych, wzrost efektywności, a w rezultacie na zwiększenie zysku. Inkluzywność w pracy wymaga często przeorganizowania struktur firmy pod względem stanowisk czy stylów zarządzania. Niestety może być to bardzo kłopotliwe, dlatego też w przypadku problemów z uzyskaniem różnorodności w organizacji warto zapisać się profesjonalne szkolenie z tego zakresu – my je dla Ciebie przygotowaliśmy! Zapewniamy, że inkluzywne miejsce pracy przyciągnie spore grono kandydatów spoza typowych dla danej branży środowisk, którzy będą chcieli być zatrudnieni właśnie w Twoim przedsiębiorstwie. Różnice między pracownikami są pożądane przez wielu rekruterów, ponieważ wiedzą oni, jak ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizacji jest stworzenie kadry składającej się z osób, które myślą inaczej niż reszta.
Organizacja włączająca pracowników bez względu na ich kolor skóry, wiek, narodowość czy też pochodzenie społeczne, będzie miała w opinii publicznej wizerunek przedsiębiorstwa tolerancyjnego i godnego zaufania. Zarządzanie różnorodnością w pracy – szczególnie na początku – może przysparzać wiele trudności, dlatego warto zapisać się na nasz kurs, podczas którego nabędziesz cennych umiejętności oraz wiedzy.
CELE SZKOLENIA
- Przygotowanie założeń dot. strategii komunikacji online oraz offline.
- Analiza dotychczasowych działań i efektywności spotkań prowadzonych online oraz offline.
- Nauka zasad budowania perswazyjnych komunikatów do odbiorcy.
- Budowanie szybkiego kontaktu i kontraktowania ustaleń.
- Poszerzenie umiejętności z aktywnym słuchaniem oraz szybkim zdobywaniem informacji.
- Prowadzenie rozmów 1 na 1 podsumowujących okres rozliczeniowy.
- Zdobycie umiejętności prowadzenia spotkań oraz zebrań.
- Sprawdzenie i dobór możliwości wynikających z różnych narzędzi, a także kanałów online.
KORZYŚCI DLA CIEBIE
- Dowiesz się, jak i kiedy komunikować się online oraz offline, a także dobierać metodę do zespołu lub człowieka.
- Dowiesz się, jakimi kanałami warto komunikować się, a także sprawdzisz swoje pomysły na ich dobór do zespołu.
- Zdobędziesz umiejętności prowadzenia spotkań i rozmów online 1 na 1.
- Przeanalizujesz dotychczasowe aktywności oraz sprawdzisz, jak można je lepiej realizować.
- Dowiesz się o wielu możliwościach wynikających z umiejętnego budowania bezpieczeństwa jako podstawy do pracy w zespole.
- Nauczysz się wykorzystywać analizy i raporty do planowania dalszych działań oraz ich efektywnego komunikowania.