530 396 893 hello@4change.pl

4change

Inkluzywność w miejscu pracy

Inkluzywność oznacza dostępność dla każdego, a także różnorodność w organizacji – poprzez zatrudnianie pracowników o odmiennych cechach i celach. Stanowi ona gwarancję efektywnego rozwoju biznesu. Każde przedsiębiorstwo potrzebuje inkluzywnej kadry, w tym lidera, posiadającej różne od siebie zawodowe kompetencje. Różnorodność w firmie przekłada się np. na szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów oraz wszelkich sytuacji kryzysowych, wzrost efektywności, a w rezultacie na zwiększenie zysku. Inkluzywność w pracy wymaga często przeorganizowania struktur firmy pod względem stanowisk czy stylów zarządzania. Niestety może być to bardzo kłopotliwe, dlatego też w przypadku problemów z uzyskaniem różnorodności w organizacji warto zapisać się profesjonalne szkolenie z tego zakresu – my je dla Ciebie przygotowaliśmy! Zapewniamy, że inkluzywne miejsce pracy przyciągnie spore grono kandydatów spoza typowych dla danej branży środowisk, którzy będą chcieli być zatrudnieni właśnie w Twoim przedsiębiorstwie. Różnice między pracownikami są pożądane przez wielu rekruterów, ponieważ wiedzą oni, jak ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizacji jest stworzenie kadry składającej się z osób, które myślą inaczej niż reszta.
Organizacja włączająca pracowników bez względu na ich kolor skóry, wiek, narodowość czy też pochodzenie społeczne, będzie miała w opinii publicznej wizerunek przedsiębiorstwa tolerancyjnego i godnego zaufania. Zarządzanie różnorodnością w pracy – szczególnie na początku – może przysparzać wiele trudności, dlatego warto zapisać się na nasz kurs, podczas którego nabędziesz cennych umiejętności oraz wiedzy.

CELE SZKOLENIA

  • Przygotowanie założeń dot. strategii komunikacji online oraz offline.
  • Analiza dotychczasowych działań i efektywności spotkań prowadzonych online oraz offline.
  • Nauka zasad budowania perswazyjnych komunikatów do odbiorcy.
  • Budowanie szybkiego kontaktu i kontraktowania ustaleń.
  • Poszerzenie umiejętności z aktywnym słuchaniem oraz szybkim zdobywaniem informacji.
  • Prowadzenie rozmów 1 na 1 podsumowujących okres rozliczeniowy.
  • Zdobycie umiejętności prowadzenia spotkań oraz zebrań.
  • Sprawdzenie i dobór możliwości wynikających z różnych narzędzi, a także kanałów online.

KORZYŚCI DLA CIEBIE

  • Dowiesz się, jak i kiedy komunikować się online oraz offline, a także dobierać metodę do zespołu lub człowieka.
  • Dowiesz się, jakimi kanałami warto komunikować się, a także sprawdzisz swoje pomysły na ich dobór do zespołu.
  • Zdobędziesz umiejętności prowadzenia spotkań i rozmów online 1 na 1.
  • Przeanalizujesz dotychczasowe aktywności oraz sprawdzisz, jak można je lepiej realizować.
  • Dowiesz się o wielu możliwościach wynikających z umiejętnego budowania bezpieczeństwa jako podstawy do pracy w zespole.
  • Nauczysz się wykorzystywać analizy i raporty do planowania dalszych działań oraz ich efektywnego komunikowania.
Kliknij i zadzwoń