Handlowiec w social mediach – jak stworzyć markę osobistą, która pomaga sprzedawać
PROGRAM SZKOLENIA:
- Gdzie warto budować silną markę osobistą handlowca – przegląd możliwości social media (FB, Instagram, LinkedIn, Tik-Tok, YouTube)
- Przykłady dobrych marek osobistych (freelancer, handlowiec) które sprzedają w social mediach
- Który kanał sprzedaży wybrać – poszukaj odpowiedzi na pytanie kim jest twój klient
- Stwórz profil swojego klienta z wykorzystaniem narzędzi design thinking
- Najczęściej popełniane błędy w budowaniu marki osobistej handlowca w social mediach
- Scenariusz działań – od czego zacząć
KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Zapoznasz się z przeglądem najważniejszych mediów społecznościowych, które pomagają zwiększać sprzedaż
- Nauczysz się sposobu budowania profilu klienta (persona), do którego chcesz dotrzeć
- Poznasz zasady tworzenia marki osobistej handlowca w social mediach
- Dowiesz się o najczęściej popełnianych przez handlowców błędach w promowaniu własnego wizerunku w mediach społecznościowych i otrzymasz konkretne wskazówki jak ich unikać
- Wzmocnisz poczucie własnej samoświadomości i motywacji do działania w obszarze social sellingu
Masz pytania dotyczące szkolenia?
Zapraszamy do kontaktu.
Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)
Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).