Jak słuchać, pytać i budować relację w sprzedaży
PROGRAM SZKOLENIA:
- Wypracowanie własnych techniki sprzedaży i obsługi klienta
- Ugruntowanie skutecznych metod komunikacji werbalnej, niewerbalnej oraz nauczenie się jak robić dobre pierwsze wrażenie
- Doskonalenie umiejętności budowania długoterminowych i korzystnych relacji z klientami oraz argumentacji prezentacji ceny/marży na sprzedaży
- Sprzedaż poprzez doradztwo z użyciem języka korzyści, w oparciu o to, czego potrzebuje klient
- Techniki radzenia sobie z pytaniami i obiekcjami klienta, a także z własnymi emocjami w procesie prospectingu, ofertowania i zamykania sprzedaży
- Jak mówić o swoich atutach w zrozumiały i przekonujący klienta sposób?
KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Przeanalizujesz efektywność swoich dotychczasowych zachowań związanych ze sprzedażą i obsługą klienta.
- Dowiesz się na czym polega aktywne słuchanie i w jaki sposób zadawać pytania pozwalające zbudować partnerskie relacje z klientem.
- Poznasz różne sposoby budowania relacji z klientami.
- Dowiesz się jak przeprowadzać badania potrzeb klientów oraz docierać do prawdziwych intencji zakupowych.
Masz pytania dotyczące szkolenia?
Zapraszamy do kontaktu.
Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)
Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).