530 396 893 hello@4change.pl
4change

Praktyczny warsztat dla sprzedawców

Szkolenie oparte jest na realnych case studies

Analizie doświadczeń uczestników i ćwiczeniach praktycznych

Praktyczny warsztat dla sprzedawców działających w modelu bezpośredniej pracy z klientem w jego domu lub biurze. Dedykowanych handlowcom, którzy chcą skuteczniej prowadzić rozmowy z klientami i finalizować sprzedaż w bezpośrednim kontakcie. Podczas jednego, dwóch lub trzech dni intensywnego treningu uczestnicy nauczą się, jak przełamywać pierwsze „NIE”, budować zaufanie i profesjonalny wizerunek, radzić sobie z obiekcjami oraz zwiększać swoją efektywność sprzedażową.

Skuteczne rozmowy handlowe!

Szkolenie oparte jest na realnych case studies, analizie doświadczeń uczestników i ćwiczeniach praktycznych – od symulacji rozmów po budowanie indywidualnych strategii działania. Uczestnicy poznają narzędzia, które będą mogli natychmiast wykorzystać w codziennej pracy.

KORZYŚCI:

  • większa skuteczność w rozmowach handlowych,
  • rozwój kompetencji interpersonalnych i sprzedażowych,
  • lepsza organizacja pracy z celem sprzedażowych,
  • wyższa konwersja i odporność na trudne sytuacje w kontakcie z klientem,

DLA KOGO:

  • sprzedawcy działający w terenie (door-to-door),
  • szczególnie w branży internetowej i technologicznej,
  • fotowoltaicznej i pokrewnych,
Praktyczny warsztat dla sprzedawców

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Najważniejsze elementy modelu sprzedaży bezpośredniej, charakterystyka modelu sprzedaży D2D:
    1. Omówienie wyróżniających cech sprzedaży door-to-door w kontekście współczesnych wyzwań oraz konkurencji,
    2. Identyfikacja najczęstszych błędów i pułapek w tej formie sprzedaży,
    3. Omówienie zasady pierwszego kontaktu z klientem i jej wpływu na dalsze etapy sprzedaży,
    4. Sposoby na budowanie zaufania i autorytetu oczami klienta.
  2. Analiza konkurencji, czyli „z czym walczę”:
    1. USP oferty,
    2. Wyzwania i najważniejsze aspekty sprzedaży na konkurencyjnym rynku, czyli w czym konkurencja może mi pomóc,
    3. Rozwijanie świadomości rynkowej i budowanie wartości dla klientów,
    4. Jak skutecznie identyfikować potrzeby klientów w kontekście oferty konkurencji i prezentować wartość?
    5. Strategiczne podejście do prezentowania przewag konkurencyjnych i pomocne narzędzia.
  3. Strategie „cold meeting” i otwieranie drzwi:
    1. Optymalizacja działań w terenie i planowanie pracy,
    2. Tworzenie planów pracy uwzględniających lokalne uwarunkowania i specyfikę obszaru działania, budowanie rutyn z codziennych działań prospectingowych,
    3. Techniki rozpoczęcia rozmowy i hak na uwagę,
    4. Budowanie relacji w pierwszych minutach,
    5. Sztuka wzbudzania zaufania w krótkim czasie – techniki oparte na zrozumieniu potrzeb klienta,
    6. Opór, odmowa i radzenie sobie z pierwszym „NIE” i własnymi emocjami,
    7. Jak odpowiedzieć na pierwsze próby odrzucenia – techniki rozbrajania oporu klienta,
    8. Jak pracować w własnymi emocjami i nastawieniem.
  4. Wyróżnienie się w ofercie:
    1. Przekonująca prezentacja oferty,
    2. Jak używać języka korzyści, aby oferta była atrakcyjna i przekonywująca,
    3. Unikalna argumentacja i mówienie `’językiem klienta`’,
  5. Analiza potrzeb i budowanie zaufania:
    1. Zadawanie właściwych pytań,
    2. Warsztat formułowania perswazyjnych pytań otwartych i zamkniętych, które pomagają odkryć i wykreować potrzeby klienta,
    3. Skuteczne narzędzia konwersacyjne,
    4. Techniki prowadzenia skutecznej rozmowy w oparciu o narzędzia aktywnego słuchania i relację opartą o zaufanie, 
    5. Dopasowanie oferty do potrzeb vs oferty konkurencji, 
    6. Jak skutecznie dostosować język korzyści do ukrytych potrzeb klienta?
    7. Tworzenie spersonalizowanych przekazów sprzedażowych w oparciu o najważniejsze istotne potrzeby klientów oraz wiedzę ekspercką.
  6. Radzenie sobie z obiekcjami klienta:
    1. Najczęstsze obiekcje klientów,
    2. Identyfikacja źródeł oporu i skutecznych reakcji na obiekcje,
    3. Techniki przełamywania oporu i praca z własnymi przekonaniami oraz emocjami,
    4. Profesjonalizm w obliczu negacji, trudnych sytuacji oraz odmowy klientów,
    5. Przekonywanie niezdecydowanego klienta oraz praca z odwlekaniem decyzji klienta,
    6. Praktyczne techniki rozbrajania obiekcji i budowania zaufania w rozmowie sprzedażowej.
  7. Finalizacja transakcji i zbieranie leadów:
    1. Przejście od prezentacji do decyzji,
    2. Strategie płynnego przejścia z fazy prezentacji oferty do podjęcia decyzji przez klienta,
    3. Rozwijanie umiejętności odczytywania sygnałów zakupu,
    4. Praca z odraczaniem decyzji, kontraktowanie sprzedaży,
    5. Praktyczne techniki zamknięcia sprzedaży,
    6. Zbieranie leadów na przyszłość, referencje i rekomendacje,
    7. Sposoby na budowanie bazy klientów poprzez rekomendacje i polecenia.
  8. Budowanie relacji na przyszłość:
    1. Klient jako ambasador marki,
    2. Jak sprawić, aby klient polecał produkt lub usługę znajomym?
    3. Tworzenie pozytywnego wrażenia podczas i po zakończeniu wizyty,
    4. Utrzymywanie kontaktu z klientem,
    5. Strategie efektywnego zarządzania leadami i rekomendacjami. Praca z własną bazą kontaktów,
    6. Social media jako wsparcie w budowaniu wizerunku profesjonalisty na lokalnym rynku, marka własna.
  9. Business hub z klientem end-to-end:
    1. Kompleksowe symulacje i praca na real case studies,
    2. Analiza i omówienie wyników z trenerem – wskazówki dotyczące poprawy technik sprzedażowych.
Kliknij i zadzwoń