Praca z handlowcami – codzienne praktyki prowadzące do realizacji celów przez zespół sprzedaży
PROGRAM SZKOLENIA:
- Jak skutecznie wyznaczać cele w sprzedaży – cele ilościowe i jakościowe, komunikacja i kontraktowanie
- Jaką wartość wnoszą standardy sprzedaży i zachowań – dlaczego warto je wyznaczać?
- Zasady organizacji i prowadzenia spotkań z zespołem – co decyduje o efektywności spotkań i zaangażowaniu handlowców
- Harmonogram pracy z zespołem – rytm codzienny, tygodniowy, miesięczny sprinty/briefy sprzedażowe, operatywki okresowe
- Monitoring postępów indywidualnych handlowca – analiza lejka sprzedaży, kwalifikacja szans sprzedażowych (CRM), wspólne wizyty u klientów, odsłuchy rozmów
- Przegląd metod rozwoju kompetencji handlowych na podstawie wniosków wyciągniętych z wdrożenie codziennych praktyk – instruktaż, szkolenie, coaching, mentoring


KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Stworzysz lub zmodyfikujesz harmonogram codziennych działań w obszarze zarządzania zespołem sprzedaży, w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe umożliwiające realizację założonych celów
- Otrzymasz specjalne formularze i drafty podsumowań, ocen oraz formatki raportów dla sprzedaży
- Dowiesz się jak skutecznie kontraktować cele w sprzedaży
- Poznasz zasady organizacji i prowadzenia efektywnych spotkań z zespołem
- Nauczysz się analizować prosty lejek sprzedaży
- Zapoznasz się z przeglądem różnych metod rozwoju kompetencji handlowych i dowiesz, które z nich są odpowiednie do pracy z twoim zespołem
Masz pytania dotyczące szkolenia?
Zapraszamy do kontaktu.

Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)
Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).