530 396 893 hello@4change.pl

 Techniki obrony ceny 

PROGRAM SZKOLENIA:

  • case study – obroń i uzasadnij cenę 
  • budowanie spotkania sprzedażowego w sposób, który prowadzi do utrzymania ceny
  • dlaczego rozmowa o cenie produktu/usługi bywa najtrudniejszym etapem rozmowy – o blokującej roli wartości osobistych, przekonań i doświadczeń
  • emocje w sprzedaży – jak działa mechanizm emocji i w jaki sposób pracować z emocjami własnymi i klienta
  • techniki negocjacyjne, kiedy klient „gra ceną”
  • budowanie relacji pomimo utrzymania ceny

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

  • poznasz skuteczne techniki obrony ceny i zwiększysz swoją pewność w rozmowach z klientami
  • zwiększysz poziom realizacji celów sprzedażowych poprzez zwiększenie efektywności w obszarze negocjacji cenowych
  • otrzymasz wskazówki i gotowe schematy postępowania, które możesz wdrożyć na najbliższym spotkaniu z klientem
  • nauczysz się sposobów reagowania na obiekcje cenową i presję rabatową wywieraną przez klienta, które pozwalają obronić cenę zachowując przy tym partnerskie relacje i budując wizerunek wiarygodnego partnera rozmów

Masz pytania dotyczące szkolenia?

Zapraszamy do kontaktu.

Wielkość grupy

Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)

Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).

Kliknij i zadzwoń