Techniki obrony ceny
PROGRAM SZKOLENIA:
- case study – obroń i uzasadnij cenę
- budowanie spotkania sprzedażowego w sposób, który prowadzi do utrzymania ceny
- dlaczego rozmowa o cenie produktu/usługi bywa najtrudniejszym etapem rozmowy – o blokującej roli wartości osobistych, przekonań i doświadczeń
- emocje w sprzedaży – jak działa mechanizm emocji i w jaki sposób pracować z emocjami własnymi i klienta
- techniki negocjacyjne, kiedy klient „gra ceną”
- budowanie relacji pomimo utrzymania ceny


KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- poznasz skuteczne techniki obrony ceny i zwiększysz swoją pewność w rozmowach z klientami
- zwiększysz poziom realizacji celów sprzedażowych poprzez zwiększenie efektywności w obszarze negocjacji cenowych
- otrzymasz wskazówki i gotowe schematy postępowania, które możesz wdrożyć na najbliższym spotkaniu z klientem
- nauczysz się sposobów reagowania na obiekcje cenową i presję rabatową wywieraną przez klienta, które pozwalają obronić cenę zachowując przy tym partnerskie relacje i budując wizerunek wiarygodnego partnera rozmów
Masz pytania dotyczące szkolenia?
Zapraszamy do kontaktu.

Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)
Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).