530 396 893 hello@4change.pl

ZARZĄDZANIE BAZĄ KLIENTÓW W MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMIE

PROGRAM SZKOLENIA:

  • po co tworzyć bazę – jakie cele możesz zrealizować z pomocą uporządkowanej i dobrze zarządzanej bazy klientów:

– perspektywa właściciela/managera/lidera
– perspektywa handlowca

  • plan pracy z bazą klientów w perspektywie krótko i długoterminowej 
  • w jaki sposób przekonać pracowników do stosowania (nowego) CRMu? Działania, które możesz podjąć, aby szybko i skutecznie wdrożyć zmianę
  • kluczowe działania z bazą klientów – w jaki sposób rozsądnie monitorować pracę handlowców
  • największe zagrożenia wynikające z braku gromadzenia danych o klientach

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

  • Poznasz pełną listę korzyści płynących z posiadania uporządkowanej bazy klientów 
  • Uświadomisz sobie jakie są realne zagrożenia dla firmy, która systematycznie nie gromadzi informacji o swoich aktualnych i potencjalnych klientach
  • Przenalizujesz problemy występujące w twojej firmie i/lub zespole sprzedażowym, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie czy źródło problemów i marnotrawstwa nie tkwi w braku efektywnego zarządzania posiadaną bazą klientów
  • Nauczysz się efektywnie pracować z bazą klientów i monitorować działania swoich handlowców
  • Weźmiesz udział w spotkaniu opartym na praktycznych przykładach i konkretnych podpowiedziach, które możesz natychmiast zastosować w swojej pracy

Masz pytania dotyczące szkolenia?

Zapraszamy do kontaktu.

Wielkość grupy

Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)

Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).

Kliknij i zadzwoń