ZARZĄDZANIE BAZĄ KLIENTÓW W MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMIE
PROGRAM SZKOLENIA:
- po co tworzyć bazę – jakie cele możesz zrealizować z pomocą uporządkowanej i dobrze zarządzanej bazy klientów:
– perspektywa właściciela/managera/lidera
– perspektywa handlowca
- plan pracy z bazą klientów w perspektywie krótko i długoterminowej
- w jaki sposób przekonać pracowników do stosowania (nowego) CRMu? Działania, które możesz podjąć, aby szybko i skutecznie wdrożyć zmianę
- kluczowe działania z bazą klientów – w jaki sposób rozsądnie monitorować pracę handlowców
- największe zagrożenia wynikające z braku gromadzenia danych o klientach


KORZYŚCI DLA CIEBIE:
- Poznasz pełną listę korzyści płynących z posiadania uporządkowanej bazy klientów
- Uświadomisz sobie jakie są realne zagrożenia dla firmy, która systematycznie nie gromadzi informacji o swoich aktualnych i potencjalnych klientach
- Przenalizujesz problemy występujące w twojej firmie i/lub zespole sprzedażowym, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie czy źródło problemów i marnotrawstwa nie tkwi w braku efektywnego zarządzania posiadaną bazą klientów
- Nauczysz się efektywnie pracować z bazą klientów i monitorować działania swoich handlowców
- Weźmiesz udział w spotkaniu opartym na praktycznych przykładach i konkretnych podpowiedziach, które możesz natychmiast zastosować w swojej pracy
Masz pytania dotyczące szkolenia?
Zapraszamy do kontaktu.

Podając numer telefonu wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących inicjowanych przez 4change akademia biznesu w celach handlowych i marketingowych (art. 172 ust. 1. ustawy prawo telekomunikacyjne)
Podając adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z 4change akademia biznesu za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych).