Magdalena Kucharzewska
Trener biznesu, konsultant oraz doświadczony manager, właściciel firmy 4change
Od 2006 roku doradza i szkoli w obszarze procesów szkoleniowych, rozwojowych czy zmian w organizacjach. Autorka strategii rekrutacyjnych jak i szkoleniowych obszaru miękkiego HR specjalizująca się głównie w Departamentach sprzedaży oraz obsługi klienta. Doświadczenie zdobywała współpracując z korporacjami oraz firmami o zasięgu ogólnopolskim. Posiada doświadczenie w takich branżach jak energetyka i gazownictwo, finanse, techniczna, nieruchomości, telekom, biurowa, kosmetyczna czy IT. Ponadto posiada praktyczne doświadczenie w projektowaniu zmian w firmach z branży technicznej, sama jest inżynierem z wykształcenia.
Na swoim koncie posiada 12 000 godzin szkoleń z zakresu zarządzania ludźmi, komunikacji, efektywności pracy, sprzedaży czy obsługi klienta. Praca jest jej pasją, łączy wiedzę i praktykę popartą kilkunastoletnim doświadczeniem. Na zlecenie występuje także jako osoba wspierająca działania Departamentu Obsługi Klienta/Sprzedaży/Handlowego, gdzie pomaga poprawiać obsługę klienta, dbać o relację, zwiększać sprzedaż lub kształtować skutecznych managerów.
POCHWALIĆ SIĘ MOŻNA…
Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje w czasie sesji mentoringowych dla kadry zarządzającej, a także pisząc artykuły dla fachowych czasopism tj. As sprzedaży.
Prywatnie miłośniczka nurkowania i obcowania w podwodnym świecie, życiowo lubi się spocić, biegać, pływać i jest samoukiem.