530 396 893 hello@4change.pl

I can’t believe it – powiedział Luke Skywalker

That is why you fail – odpowiedział Yoda. A wiecie, Yoda jak Yoda jest mistrzem Jedi, posiada potężną moc i wiele setek lat doświadczenia, jak coś powie to powie. 

A jakie Ty masz przekonania w biznesie? Ja w ostatnim czasie słyszałam kilka, którym warto się przyjrzeć:

 

  1. Do 3 razy sztuka

Słyszałam ostatnio do trzech razy sztuka, a kto powiedział, że nie do czterech lub ośmiu? Sukces osiągają wytrwali, więc ta trójka często przeszkadza w realizacji celu. A do ilu razy Ty próbujesz?

  1. Co cię nie zabije, to cię wzmocni

 A skąd wiesz? Co nie zabije to nie zabije, czasami może też mocno upodlić, sponiewierać i zostać na lata. Może przeszkadzać w budowaniu biznesu i utrudniać osiąganie celów zawodowych i prywatnych. Więc co nie zabije, to nie zabije. A wzmacnia to, z czego potrafimy wyciągnąć wnioski i przekuć na dobre wspierające zasady. Jak ty wzmacniasz się i swój zespół na co dzień?

  1. Człowiek uczy się na błędach

Tak, ale tylko mądry człowiek. Czasami można przez lata walić głową w mur, ściana stoi a głowa boli. I dodam jeszcze czemu zawsze na swoich? Mądrzy przedsiębiorcy korzystają z doświadczenia innych, mają ochotę posłuchać, przemyśleć i wyciągnąć wnioski dla siebie.

Przeanalizuj własne przekonania i sprawdź, czy Twoja prawda jest ciągle aktualna. Czy Twoje przekonania pomagają Ci rozwijać Twój biznes, czy tylko przeszkadzają i ograniczają? Otwarty umysł i przełamywanie stereotypów często pomagają w szybkim osiąganiu założonych rezultatów. Ja polecam kilka, które uważam za wartościowe i pomagające w budowaniu biznesu:

Twój los zależy od Twoich nawyków – Brian Tracy

Ludzie są szczęśliwi dokładnie w takim stopniu, w jakim chcą być szczęśliwi – Abraham Lincoln

Nie jestem słoikiem Nutelli, nie dam rady zadowolić wszystkich. 

Nie bój się zrobić czegoś głupiego, w najgorszym wypadku to nie zadziała

Jeśli zainteresował Cię poruszony temat, to sprawdź nasz mentoring właścicielski, aby uniknąć błędów, które mogłby rzutować na skuteczność Twoich działań.

Powodzenia w budowaniu własnych wartościowych przekonań!

 

Kliknij i zadzwoń